AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Har datet en mann over en periode. Vi har enda ikke hatt sex da han holder tilbake med den grunn at han trenger tid til å bli kjent og kjenne på følelser. Jeg er typen som foretrekker å ha sex tidligst mulig for å se om vi passer sammen seksuelt før jeg tar det videre følelsesmessig. Jeg ønsker ikke å få masse følelser før vi har sex, i frykt for å bli såret dersom vi ikke passer sammen i sengen. Hvor er kompromissen her og hva bør jeg gjøre for å skåne meg selv samtidig som jeg ikke gir slipp på noen som potensielt sett kan være mannen i mitt liv? Anonymkode: dcb22...06b
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor er kompromissen her og hva bør jeg gjøre for å skåne meg selv samtidig som jeg ikke gir slipp på noen som potensielt sett kan være mannen i mitt liv? Anonymkvode: dcb22...06b Tørrjokking . Vil gi en god pekepinn. 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Høres ut som du har blitt sammen med en kvinne. Anonymkode: a0f3a...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Tipper han sliter med prestasjonsangst, og at det er grunnen til at han holder tilbake. Anonymkode: 6b23c...634 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Synes logikken din er merkelig. Hvis du er redd for å bli såret bør du jo virkelig vente med sex.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 6 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Synes logikken din er merkelig. Hvis du er redd for å bli såret bør du jo virkelig vente med sex. FORNUFTIG MANN, VÆR GLAD TS Anonymkode: 93a6f...c14 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har blitt sammen med en kvinne. Anonymkode: a0f3a...cfd 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: FORNUFTIG MANN, VÆR GLAD TS Anonymkode: 93a6f...c14 Her var det delte meninger. Jeg mener bare at jeg ikke ønsker å få følelser for noen som til slutt kan vise seg å være en jeg ikke matcher med i senga. Så greit å finne ut av det først som sist. Ts Anonymkode: dcb22...06b 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper han sliter med prestasjonsangst, og at det er grunnen til at han holder tilbake. Anonymkode: 6b23c...634 Hva kan jeg gjøre med det? Jeg er veldig trygg i senga. Ts Anonymkode: dcb22...06b 1
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #9 Skrevet 2. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg mener bare at jeg ikke ønsker å få følelser for noen som til slutt kan vise seg å være en jeg ikke matcher med i senga. Så greit å finne ut av det først som sist. Anonymkode: dcb22...06b Hvor god tror du sexen blir om du bare har sex med en fyr du knapt kjenner for å prøve ut varene? Er jo på nivå med å prøvesitte en sofa på Ikea! 12
I Grosny Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en mann over en periode. Vi har enda ikke hatt sex da han holder tilbake med den grunn at han trenger tid til å bli kjent og kjenne på følelser. Jeg er typen som foretrekker å ha sex tidligst mulig for å se om vi passer sammen seksuelt før jeg tar det videre følelsesmessig. Jeg ønsker ikke å få masse følelser før vi har sex, i frykt for å bli såret dersom vi ikke passer sammen i sengen. Hvor er kompromissen her og hva bør jeg gjøre for å skåne meg selv samtidig som jeg ikke gir slipp på noen som potensielt sett kan være mannen i mitt liv? Anonymkode: dcb22...06b Jeg tror ikke det er mannen i ditt (under)liv. Han virker ikke ivrig og interessert nok. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 Dette blir helt bakvendt. Jeg ville virkelig tenkt at en mann som vil ha følelser før sex er den rette for meg. Å få følelser er ikke noe man kan ordne, mens det seksuelle kan man jo jobbe med. Anonymkode: dcaf7...1a2 10
Apekatten Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 Han høres jo fornuftig ut. Hadde han villet hatt sex for tidlig, så hadde sikkert det også blitt feil for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #13 Skrevet 2. september 2018 Høres ut som en dårlig unnskyldning for liten penis. Han vet han kommer til kort, og vil styrke det følelsemessige bånde i håp om at du blir til tross for liten penis. Anonymkode: 4a281...b47 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #14 Skrevet 2. september 2018 Jeg tenker dette kan bli litt selvforsterkende. Kanskje han f.eks. sliter med noe, som prestasjonsangst i senga som er nevnt her. Så kommer du og liker å ha sex tidlig for å "luke ute" mennene som ikke er gode nok i senga. Han skjønner at dette kan være ham, og vil heller vente til du er mer følelsesmessig involvert, for å unngå å bli dumpet. Kanskje er han i overkant nervøs, men du må også huske at sex noen ganger bedres etterhvert, og er noe man gir et par runder om man bryr seg om noen. Jeg vedder på at dersom du hadde slengt ut noe som "sex er jo sjelden perfekt første gang, det krever iblant litt å bli trygg på hverandre", så hadde han senket skuldrene mange hakk. Anonymkode: 9ff7b...da8 1
Nerine_ Skrevet 2. september 2018 #15 Skrevet 2. september 2018 22 minutter siden, Knjaginja skrev: Hvor god tror du sexen blir om du bare har sex med en fyr du knapt kjenner for å prøve ut varene? Er jo på nivå med å prøvesitte en sofa på Ikea! Det er ikke alle som måler nivået på sexen i sammenheng med følelser og kjærlighet. 1
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #16 Skrevet 2. september 2018 2 minutter siden, Nerine_ skrev: Det er ikke alle som måler nivået på sexen i sammenheng med følelser og kjærlighet. Kåtskap er en følelse. Trenger ikke å være kjærlighet.
Nerine_ Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 Akkurat nå, Knjaginja skrev: Kåtskap er en følelse. Trenger ikke å være kjærlighet. Hva vil du frem til? Må du kjenne personen tilstrekkelig for å kunne oppnå det?
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #18 Skrevet 2. september 2018 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Hva vil du frem til? Må du kjenne personen tilstrekkelig for å kunne oppnå det? Nei, men helt latterlig å benekte at det ikke er følelser involvert. 1
Nerine_ Skrevet 2. september 2018 #19 Skrevet 2. september 2018 Akkurat nå, Knjaginja skrev: Nei, men helt latterlig å benekte at det ikke er følelser involvert. Mitt poeng var bare at det ikke nødvendgvis trenger å være kjærlighets følelser involvert for å ha god sex. Trenger ikke å ha møtt hverandre før engang. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #20 Skrevet 2. september 2018 Jeg tar ikke sex så høytidelig. Jeg bare blir forvirret av signalene hans. Vi kan ligge på sofaen og kline hele kvelden, og på soverommet tafser han på meg, kler av meg og hiver meg rundt i sengen for så å plutselig legge seg ned og sove. Det får meg til å føle at det er noe galt med meg, jeg er ikke god nok til sex og at jeg gjør noe feil slik at vi nesten har sex, men så trekker han seg unna. Det gjør vondt fordi det er ikke bare det at han trekker seg fysisk unna, men føler han trekker seg emosjonelt/psykisk unna og jeg forstår ikke hvorfor . Dette skaper en følelsesmessig avstand for min del, for jeg føler at han holder noe vekk fra meg. Jeg opplever da at tryggheten forsvinner. Noen som forstår? Ts Anonymkode: dcb22...06b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå