Gå til innhold

Legger kort i dag ( søndag 2. sept)


i - magikeren

Anbefalte innlegg

Hei - jeg tenkte å prøve med et mindre detaljert legg enn jeg har forsøkt meg på tidligere. I tidligere tråder har jeg lagt 10-14 kort, og gitt veldig lange svar. Jeg tenkte prøve meg på 3 kort, og se om det også kan funke.

 

Jeg vil gjerne at du gir meg:

  • Fornavn
  • Stjernetegn
  • Fødselsår
  • Et spørsmål
  • Dersom spørsmålet gjelder deg og en annen, for eksempel i en romantisk relasjon, også denne personens navn, stjernetegn, fødselsår

 

Jeg legger ikke kort på:

  • Spørsmål om helse eller fødsler (oppsøk lege om du er bekymret for dette)
  • Spørsmål om noen andre enn deg selv
  • Spørsmål som er ondsinnede (for eksempel har jeg fått spørsmål som "vil eksen snart oppleve noe vond?" -dette bryter både regelen om ondsinnet og om at det handler om noen andre enn deg.)

 

Jeg vil gjerne ha en tilbakemelding på legg jeg legger, så svarer deg kun om du sier i innlegget ditt at du vil gi tilbakemelding.

Jeg kommer til å svare utover dagen, men blir det veldig mange, vil jeg ikke klare å svare alle. Du må gjerne være anonym bruker for min del. Og du kan gjerne sende meg navnet ditt via PM, om du synes det er skummelt å legge i tråden, men jeg vil legge ut svarene i tråden. 

 

Tarot er underholdning, og du skal aldri basere valg i livet ditt på hva noen sier etter å ha stokket en kortstokk. Dette er bare for gøy :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende! 

Navn: Karianne

Stjernetegn: vannmann

Fødselsår: 1989 

Spörsmål: hva sier kortene generelt om livet mitt de neste månedene? 

 

Tusen takk!! 

Anonymkode: 2ea7a...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Å så spennende! 

Navn: Karianne

Stjernetegn: vannmann

Fødselsår: 1989 

Spörsmål: hva sier kortene generelt om livet mitt de neste månedene? 

 

Tusen takk!! 

Anonymkode: 2ea7a...6d3

Det er jo ikke noe spørsmål :P

Jeg legger ut tre kort i denne tråden. Jeg burde ha presisert at det er fortid, nåtid og fremtid. På ett kort, med et helt åpent spørsmpl, blir dette bare vagt vissvass ;) Jeg ville anbefalt et helt annet legg om du bare er nysgjerrig ;)

 

Du har ikke noe særlig negativt i fotiden som du tenker på ifht dette spm, men ser håp og sinnsro på fortid :) Ser sterke krefter og at ting skjer litt hurtig på nåtid. At du kanskje må bruke litt logiske tanker og handle litt. Tenk litt på karmolovene ;) Men så kan det bli litt "phoenix from the ashes" her. Ser ut som du har muligheter til å begynne på en ny og bedre syklus i livet, dersom du klarer å legge bak deg noe vondt eller gammelt. Alle muligheter for ny begynnelse på deg, men da må du klare gi slipp på noe gammelt. 

Dette klarer du!

---

 

Svarer ingen flere som ikke lover tilbakemelding ❤️ Du får bedre svar om du faktisk spør et spørsmål, og ikke bare generelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tove

Tvilling

1982

Spørsmål: Ser du flytting i kortene dine? Og gjerne litt generelt om du ser noe :)

Anonymkode: f08ef...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tove

Tvilling

1982

Spørsmål: Ser du flytting i kortene dine? Og gjerne litt generelt om du ser noe :)

Anonymkode: f08ef...b3a

Ps. Jeg vil gi tilbakemelding :)

Anonymkode: f08ef...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tove

Tvilling

1982

Spørsmål: Ser du flytting i kortene dine? Og gjerne litt generelt om du ser noe :)

Anonymkode: f08ef...b3a

 

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ps. Jeg vil gi tilbakemelding :)

Anonymkode: f08ef...b3a

 

Dette er for få kort til å få opp så mye generelt, egentlig. 

 

Jeg får ikke opp noen kort som skriker flytting, men jeg får opp bevegelse. Å flytte seg bort fra en situasjon som var negativ, selv om man kanskje trodde den var bra i begynnelsen. 

Du også får opp karmalover på nåtid, så det er kanskje noe å tenke på, at det du sender ut kommer tilbake. Og det ligger kanskje en liten virvelvind i livet ditt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anja, tyr, 83.

Hva byr den kommende tiden på, av nye vennskap (og gamle?)? 

Jeg vil gi tilbakemeldinger! 

Anonymkode: c371a...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, i - magikeren said:

Det er jo ikke noe spørsmål :P

Jeg legger ut tre kort i denne tråden. Jeg burde ha presisert at det er fortid, nåtid og fremtid. På ett kort, med et helt åpent spørsmpl, blir dette bare vagt vissvass ;) Jeg ville anbefalt et helt annet legg om du bare er nysgjerrig ;)

 

Du har ikke noe særlig negativt i fotiden som du tenker på ifht dette spm, men ser håp og sinnsro på fortid :) Ser sterke krefter og at ting skjer litt hurtig på nåtid. At du kanskje må bruke litt logiske tanker og handle litt. Tenk litt på karmolovene ;) Men så kan det bli litt "phoenix from the ashes" her. Ser ut som du har muligheter til å begynne på en ny og bedre syklus i livet, dersom du klarer å legge bak deg noe vondt eller gammelt. Alle muligheter for ny begynnelse på deg, men da må du klare gi slipp på noe gammelt. 

Dette klarer du!

---

 

Svarer ingen flere som ikke lover tilbakemelding ❤️ Du får bedre svar om du faktisk spør et spørsmål, og ikke bare generelt :)

Tusen takk! Det passer veldig godt i forhold til hvordan jeg ser fremtiden, og hvordan jeg har det nå. Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen. Har faktisk akkurat begynnt å gå i terapi og ta tak i hendelser fra min fortid som jeg ikke har gitt slipp på. Har også begynt på en spirituell reise som tar mye plass i livet mitt.  Hvis jeg heller kan spörre om noe mer spesifikt har jeg spör spørsmålet: 

Er jeg på rett vei i forhold til studiet? Vil jeg klare det jeg har tenkt? 

Navn: Karianne 

Stjernetegn: vannmann

Fødselsår: 1989

Tusen takk igjen ! 

Anonymkode: 2ea7a...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tusen takk! Det passer veldig godt i forhold til hvordan jeg ser fremtiden, og hvordan jeg har det nå. Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen. Har faktisk akkurat begynnt å gå i terapi og ta tak i hendelser fra min fortid som jeg ikke har gitt slipp på. Har også begynt på en spirituell reise som tar mye plass i livet mitt.  Hvis jeg heller kan spörre om noe mer spesifikt har jeg spör spørsmålet: 

Er jeg på rett vei i forhold til studiet? Vil jeg klare det jeg har tenkt? 

Navn: Karianne 

Stjernetegn: vannmann

Fødselsår: 1989

Tusen takk igjen ! 

Anonymkode: 2ea7a...6d3

Lover forresten ny tilbakemelding

Anonymkode: 2ea7a...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Steven

jomfru

1986

Noe lysning ang fast jobb fremmover?

Anonymkode: 0c312...c60

Lover tilbakemelding :)

Anonymkode: 0c312...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita

Steinbukk 1968

Jeg lurer på hvordan min bosituasjon og jobb vil bli det kommende året

Anonymkode: 3bee2...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, i - magikeren skrev:

 

 

Dette er for få kort til å få opp så mye generelt, egentlig. 

 

Jeg får ikke opp noen kort som skriker flytting, men jeg får opp bevegelse. Å flytte seg bort fra en situasjon som var negativ, selv om man kanskje trodde den var bra i begynnelsen. 

Du også får opp karmalover på nåtid, så det er kanskje noe å tenke på, at det du sender ut kommer tilbake. Og det ligger kanskje en liten virvelvind i livet ditt her.

Det stemmer ganske godt. Men håper på å få flyttet snart. 

Jeg lever etter karma,så den ser jeg :) og virvelvind,ja det kommer til å bli det om jeg har gode advokater :)

kan du se på økonomisk situasjon?

Anonymkode: f08ef...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilja

Tyr

1983

Hva vil skje fremover med jobb? Tusen takk. Lover respons.  :)

Anonymkode: 4a51e...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anita

Steinbukk 1968

Jeg lurer på hvordan min bosituasjon og jobb vil bli det kommende året

Anonymkode: 3bee2...fa8

Jeg lover å gi tilbakemelding. Glemte bare å skrive det i første innlegget mitt.

Anonymkode: 3bee2...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det stemmer ganske godt. Men håper på å få flyttet snart. 

Jeg lever etter karma,så den ser jeg :) og virvelvind,ja det kommer til å bli det om jeg har gode advokater :)

kan du se på økonomisk situasjon?

Anonymkode: f08ef...b3a

Lykke til. Det kom opp rettsvesen i legget, men det var for få kort til å støtte seg på for å si nie sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget


 

Marie

tvillingene

1983

 

Blir jeg gjeldfri før neste år er omme?

  • Fornavn
  • Stjernetegn
  • Fødselsår
  • Et spørsmål

Anonymkode: ea376...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Anja, tyr, 83.

Hva byr den kommende tiden på, av nye vennskap (og gamle?)? 

Jeg vil gi tilbakemeldinger! 

Anonymkode: c371a...c89

Du får fire kort da - det var et ekstra som hoppet ut.

 

Ser ut som du er litt på vei et sted, og går litt fremover på en måte som kanskje kunne ha vært litt mer gjennomtenkt. Jeg vil ikke si du er naiv, for det ser ut som du klarer deg, men det gar kanskje ikke heeelt som du hadde tenkt. 

Fremover ser jeg drømmer om at dette skal bli bra. Og det er det jo alle muligheter til, men det kommer ikke rekende på ei fjøl om du setter med hendene i fanget.

Det er en eller annen gnier her. Kanskje en som ikke gir like mye av seg selv som motparten i relasjonen. Vanskelig å si med så få kort, og siden det var en uthopper, om det er deg eller en annen. Vær obs på om du har en relasjon som blir ubalanser, den ene eller andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Anita

Steinbukk 1968

Jeg lurer på hvordan min bosituasjon og jobb vil bli det kommende året

Anonymkode: 3bee2...fa8

Du må velge - skal jeg se på jobb eller bosituasjon. (Det ene vil kanskje gi svaret på det andre?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene, Steinbukk, 1984. 

Spørsmålet involverer en tvilling født i 1979 som heter Tore.

Vi har flørtet en stund, men jeg lurer på om jeg begynner å føle mer for han enn han gjør for meg. Hvordan vil relasjonen vår utvikle seg? Blir det bare med flørt, fysisk tiltrekning og sex, eller stikker det dypere?

Gir tilbakemelding :) 

Anonymkode: bf078...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...