AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Mannen min er "plaget" med mye fett hår, finnes det noen sjampo som han kan bruke? Nå ser jeg bort i fra det en kjøper hos frisøren for mye av det koster flesk. Anonymkode: 18fce...b6b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 Bruker han mye produkter i håret? Unngå silikon i produkter da det ikke får ut alt av produkt og så ender man til slutt med fett hår. En renseshampoo for å fjerne alle rester av fett og produkter er en god løsning. Trenger ikke koste skjorta. Eksempelvis se på blivakker etter renseshampoo. Tror også define har en variant. Shampoen skal skumme. Så ofte må man vaske håret to ganger for å få skummet skikkelig og fjerne alle rester av fett og produkter som voks. Anonymkode: 3eabc...622
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 Redken scalp relief oil detox er gull for mitt hår som alltid har blitt fort fett! Nå vasker jeg håret 2 ganger i uken mot annenhver dag før. Bruker tørrshampo u håret siste dagen før jeg vasker det for da begynner det å bli fett. Anonymkode: 7ffa0...b40
Blingblingtahei Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Vicky har faktisk en rensesjampo som skrubber og renser hodebunn, er også avkjølende så det ikke klør. Ellers er det viktig å ikke bruke sjampo med silikon som andre nevner, og vaske håret 2-3 ganger slik at håret blir ordentlig rent, bør også ha en sjampo som ikke er altfor hard for hodebunnen da den kan kompensere med å produsere mer talg om den blir irritert. Ta minst mulig produkter i håret, og ta minst mulig i håret med hendene. Prøv å ikke vaske det for ofte heller
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Bruke mildest mulig shampoo! Jeg slet med det og byttet til Dr.Greves shampoo for barn. Fra og måtte vaske håret annenhver dag så vasker jeg det 2-3 ganger i uken nå, og tørrshampoo 1 gang i uken. (Håret holder seg i 2 dager til da) Anonymkode: 13de2...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå