Gå til innhold

Er det merkelig å kontakte sin PT på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er betatt av PTen min men tør ikke legge han til på Facebook. Kan jeg sende en melding? Er det ekkelt for han å få noe slikt? Jeg føler at vi har kjemi men er usikker på om han er interessert i meg slik jeg er i han.

Anonymkode: bb14b...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel litt kleint på neste time hvis han ikke svarer eller reagerer negativt? 

• Liker 4
Gjest BearMama
Skrevet

Ville heller prøvd å komme i prat med han i timene for å finne ut om han er singel og ta det fra der. Kan selvsagt bli kleint om han avviser deg...

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er betatt av PTen min men tør ikke legge han til på Facebook. Kan jeg sende en melding? Er det ekkelt for han å få noe slikt? Jeg føler at vi har kjemi men er usikker på om han er interessert i meg slik jeg er i han.

Anonymkode: bb14b...e7c

Hold deg unna, ikke bland deg privat  med en PT. Dette er jobben hans.

Anonymkode: cfd82...967

• Liker 1
Skrevet

Vet du at han er singel? Da kan du jo prøve deg.

Skrevet

Denne «kjemien» du snakker om er bare luft. Han er en PT, dette er jobben hans, han er hyggelig og ønsker å ha en god tone med sine klienter. Dersom han ikke er hyggelig med deg risikerer han å få et dårlig rykte på seg, noe han ikke ønsker. Det er stor forskjell på det å være hyggelig og virke interessert, og det å faktisk være interessert. Mitt råd er å holde deg langt unna, det kan bli veldigveldig kleint.

Anonymkode: 74c16...913

• Liker 4
Skrevet

En PT er en selger. Flere PT’er flørter bevisst og bruker mye kroppsspråk og blikkontakt for at kunden skal føle seg verdsatt og i fokus.

Husk at du betaler for å være sammen med denne mannen. Såklart han gir deg oppmerksomhet, det er jo sånn han tjener penger.

Anonymkode: 87643...dbb

• Liker 7
Skrevet

hva er en PT?

Anonymkode: ba455...b17

Skrevet

Selvfølgelig kan du legge ham til,

er ikke som at han er legen eller psykologen din eller noe :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna, ikke bland deg privat  med en PT. Dette er jobben hans.

Anonymkode: cfd82...967

Det kunne du jo sagt til kronprinsesse Victoria 😁

Anonymkode: 0ac9b...463

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva er en PT?

Anonymkode: ba455...b17

En personlig trener. 

Skrevet

Nei det er upassende. Jobben hans er å være hyggelig og flørtende. Tenk så slitsomt , se for deg at du jobber som bartender eller på cafe og alle de faste kundene dine tror du er hyggelig med de fordi de er spesielle og du liker de og tar kontakt med deg på privaten.... Det er ekkelt og ubehagelig....

Skrevet

Vil du være en av 100 han får på kroken via jobben sin? Det er grov utnytting av sin posisjon og du går fem på. Du tror du er unik og får følelser mens han bare syntes dogging og uforpliktende sex og flørt er tennende. Sikkert en av de eklingene som har valgt PT nettopp for å komme tett på jentekropper og digger å seksualisere kvinner på trening æsj!

Anonymkode: f404f...58f

Skrevet

Du kan sende ham en melding og spørre om noe praktisk bare. En øvelse eller noe. Trenger ikke legge an på ham i det hele tatt. Fortsetter han å skrive med deg, så er det kanskje noe interesse. Risky business uansett. Jeg hadde holdt meg unna, i alle fall til du er ferdig som hans klient. Han vil neppe involvere seg med deg i denne perioden uansett, hvis han er profesjonell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...