AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Del Skrevet 2. september 2018 Har de fleste prøvd det? Ikke nødvendigvis sagt at man liker det, men prøvd det? Tenker helst under sex/bakfra.. Jeg er fan av dette, liker det veldig godt, og min ff liker det også heldigvis! Men så snakket jeg med ei venninne, og hun mente at de fleste ikke har prøvd det. Jeg trodde de fleste (med litt erfaring?) hadde prøvd det en gang hvertfall, men mulig det er jeg som tenker feil. Har du prøvd det? Likte du det? Og er du mann/dame? Anonymkode: 14d33...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. september 2018 #2 Del Skrevet 2. september 2018 Jeg er passert 50, kvinne, og har aldri prøvd det. Det ligger ikke for meg. Ikke min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #3 Del Skrevet 2. september 2018 Folk som kaller ris på rumpa for "spanking" er omtrent like innskrenka som folk som ikke har prøvd det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 2. september 2018 #4 Del Skrevet 2. september 2018 Jeg liker å både gi og få 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lipglossy Skrevet 2. september 2018 #5 Del Skrevet 2. september 2018 Det er deilig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csb Skrevet 2. september 2018 #6 Del Skrevet 2. september 2018 Ja, jeg får det hver eneste gang vi har sex, dvs hver dag. Jeg ELSKER det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #7 Del Skrevet 2. september 2018 Enig i at det er deilig, men er det normalt å ikke ha prøvd? Er ikke dette tegn på manglende erfaring? Med mindre man har hatt samme partner lenge, og ingen av dem har lyst da.. Jeg har flere ganger hatt sex med folk som spanker uoppfordret, og når jeg ikke får det uoppfordret ber jeg om det. Aldri noen som har sagt nei til det. Så jeg tenker at om man aldri har vært i den situasjonen at man får det, så er det pga få sexpartnere/liten erfaring?? Eller tar jeg helt feil? Anonymkode: 14d33...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #8 Del Skrevet 2. september 2018 Og også for mannfolk; har de ikke prøvd det noen gang så er det vel fordi de ikke har hatt så mye sex? Eller er det veldig normalt å ikke komme borti scenarioet? Trodde det var ganske normalt å i det minste ha opplevd det en gang eller to.. Anonymkode: 14d33...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 2. september 2018 #9 Del Skrevet 2. september 2018 Jeg og eksen prøvde det en gang, men både hun og jeg følte at det bare var vondt, så vi droppa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #10 Del Skrevet 2. september 2018 ja jeg trodde det var noe de fleste hadde prøvd ut en eller annen gang.. Anonymkode: 14d33...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #11 Del Skrevet 2. september 2018 Meeee - og sex uten er meningsløst! Demningen brister når flathanda dæljer i rumpeballen. Og nei, et dask gjør ikke samme nytten 😛😛😛 Anonymkode: 561f5...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #12 Del Skrevet 2. september 2018 Kjæresten dasker meg på raua av og til når vi har sex, er det spanking liksom? kan ikke si det gir meg så mye, og vil i hvert fall ikke at han skal slå noe hardere! Anonymkode: f8d52...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #13 Del Skrevet 2. september 2018 Tror det er veldig vanlig å ha prøvd det minst én gang, om enn bare for nysgjerrighetens skyld. Jeg elsker å få en god rundgang med ris... Det er godtvondt . Går det for lenge uten, lengter jeg langt inn i sjelen til neste gang... *rødme*. Anonymkode: cc6ea...1c8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chariot1 Skrevet 2. september 2018 #14 Del Skrevet 2. september 2018 jeg melder meg til å bli spanked, slått, piska, eller god gammeldags Ris på rævva. fikk aldri nok av det desverre. mer gøy desto mer hun liker det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 2. september 2018 #15 Del Skrevet 2. september 2018 Jeg er både giver og mottaker av spanks, og liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 3. september 2018 #16 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg gir det når jeg har muligheten. Det gir en helt utrolig tenning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 3. september 2018 #17 Del Skrevet 3. september 2018 Får alltid smekk mens jeg har sex 🙂 utelukkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penokan Skrevet 23. september 2018 #18 Del Skrevet 23. september 2018 Åh! :) Jeg og mannen har snakket om det lenge, men nå har vi endelig begynt med ris. Vi har lenge hatt sansen for litt røft, hardhendt og rollespill i blant. Jeg har hatt lyst til å prøve det lenge, men det er skummelt å overlate kontrollen til noen på den måten. Men nå var vi klare til å prøve. Vi var enige om å øve litt først, for ingen av oss har gjort det før, og det var utrolig bra! Jeg var veldig overrasket over hvor hardt jeg tålte det (han startet mykt, varmet opp og eskalerte) og hvor bra det føltes for oss begge to :D Foreløpig har vi kun hatt 2 øverunder, men det ga definitivt mersmak! Jeg blir veldig tent av det, og han også. Jeg overrasket meg selv med at jeg kunne tenke meg å utvide utover kun seksuelle situasjoner. Veldig gøy å oppdage nye ting :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #19 Del Skrevet 23. september 2018 Jeg riser kona regelmessig. Hun tenner enormt på det, syns det er deilig og spør om jeg kan rise henne dersom det har blitt lenge mellom hver gang. Det er en av hennes fantasier som jeg oppfyller. Jeg tenner mest på hennes lyst og glede, ikke at jeg blir kåt av å utføre risingen i seg selv. I begynnelsen skammet hun seg litt men ved at jeg er åpen og trygger henne så aksepterer hun det lettere. Seksualitet skal ikke være skambelagt. Vi er et ektepar i 40 årene. Anonymkode: 97843...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moomba Skrevet 23. september 2018 #20 Del Skrevet 23. september 2018 Vi har prøvd noen ganger. Selve spankingen likte jeg, men vi har foreløpig ikke fått det til på en slik måte at jeg ikke føler meg som et lite barn. Pga det er det lenge siden sist vi har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå