Gå til innhold

Hvor mange bluser og gensere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du? Jeg undres på normalen. Har jeg for mye eller lite med to gensere og tre bluser? Takk.

Anonymkode: 8a41c...bd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har  null bluser, og sikkert 15 gensere. 

Anonymkode: 07089...819

• Liker 1
Skrevet

For mye? Folk må syns at du går i de samme klærne hele tiden med så lite utvalg.

Jeg vet ikke nøyaktig antall, men tipper jeg har rundt 15-20 gensere og like mange skjorter/bluser. Ligger vel midt på treet i hvor mye klær jeg har om jeg sammenligner med venninner.

Anonymkode: 86258...04d

• Liker 4
Skrevet

4-5 bluser og sikkert 30 gensere eller mer.

Skrevet

Vil kanskje si at det kanskje er lite, selv har jeg kanskje litt vel mange igjen. 

Bluser og skjorter 15-20, med både lange og korte ermer. 

Gensere (regner da ikke tynne bomullsgensere/topper) ca 10 stk, husker ikke nøyaktig antall. 

Skrevet

Men må dere ikke både vaske veldig ofte og dessuten gå i de samme klærne "hele tiden"? Ikke for det altså, det er jo bedre enn å ha for mye klær.

Skrevet

Jeg har så mange bluser, gensere og topper at jeg har aldri telt dem. Det er flere enn jeg klarer å gi anslag på, så noen titalls er det.

Med 5 plagg som du har, så må du jo gå i det samme omtrent hele tiden? Hvordan klarer du deg med så lite? Blir du ikke drittlei av å bruke de samme 5 plaggene uke etter uke? Og folk må jo begynne og lure på deg litt, som går i samme to genserne støtt. 

Du bør kanskje vurdere og øke beholdningen litt, så du kan variere. Minst 6-7 gensere til.

Skrevet

Ingen bluser og 5 gensere ( finner ingen som passer til store pupper)

Anonymkode: ba422...ecd

Skrevet

Jeg har ikke telt hvor mange bluser og gensere, jeg har. Men hvis jeg skal tippe så er det rundt 10-15 stk

Anonymkode: fdd5d...97e

Skrevet
1 time siden, CoolSistah skrev:

Men må dere ikke både vaske veldig ofte og dessuten gå i de samme klærne "hele tiden"? Ikke for det altså, det er jo bedre enn å ha for mye klær.

I mitt tilfelle vil jeg ikke ha for mange plagg ad gangen. :) Da jeg var ungdom hadde jeg to bukser og noen overdeler. Det var normalen.

Skrevet

5-6 bluser, en masse topper, noen få gensere, 4-5 tror jeg

• Liker 1
Skrevet
On 9/2/2018 at 12:10 PM, AnonymBruker said:

Har du? Jeg undres på normalen. Har jeg for mye eller lite med to gensere og tre bluser? Takk.

Har mye mer. Men bruker bare det samme hele tiden...

Skrevet

Har en ca 20-25 ullgensere av tynn og tykkere type og en ca 10-15 bluser/skjorter

Anonymkode: 03541...aa6

Skrevet
På 2.9.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde fått panikk hvis jeg skulle hatt så lite klær. Jeg har minst 30-40 gensere og sikkert enda flere bluser. 

Anonymkode: 44057...fc0

• Liker 3
Skrevet

Sikkert tyve skjorter, fire-fem ullgensere, sikkert 25-30 collegegensere og 15 hettegensere tipper jeg.

Anonymkode: f8c9d...026

Skrevet

Skal prøve å telle det jeg faktisk bruker

Gensere: ca. 10

Bluser lang arm: ca. 6

Bluser kort arm: ca. 4

Anonymkode: 6f3ff...72a

Skrevet
På 2.9.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev:

jeg har i hvertfall over tretti gensere, sannsynligvis mer mot førti. Bluser liker jeg ikke så godt, så det har jeg kanskje en seks-sju av. Ville nok utvidet klesskapet mitt litt om jeg var deg, selv om du ikke trenger følge mitt eksempel, med altfor mange gensere. 

Anonymkode: 67b11...5d9

Skrevet

Nå måtte jeg telle. Jeg har to ermeløse bluser og én genser. Men nå er det høst, så til uken skal jeg justere innholdet i skapet litt. 

Anonymkode: fb002...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...