Gå til innhold

Jeg blir for våt..

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har barn, men med ei som ikke føles som å dyppe snurrebassen i lunket vann, henne har jeg alltid følt at jeg har sex med. Bare to av mine nær 30 erobringer har vært så vide og våte at jeg har spurt meg selv om de har fødd en unge på 8,3 kilo, sex blir ganske kjedelig når noen er så vid og i tillegg plaskende våte, tror noe er galt med muskulaturen der nede hos slike.

Anonymkode: 07418...5de

De har nok hatt prolaps av varierende grad. Det kan skje konen din også. Skal du forlate henne da?

Anonymkode: b0ee6...fda

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har nok hatt prolaps av varierende grad. Det kan skje konen din også. Skal du forlate henne da?

Nå er jeg ikke en som forlater noen uten gode grunner for det, men dersom sexlivet skranter så er jo en stor del av fundamentet i et forhold borte, aldri opplevd det i et forhold så jeg vet ikke hva det ville medført.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg ikke en som forlater noen uten gode grunner for det, men dersom sexlivet skranter så er jo en stor del av fundamentet i et forhold borte, aldri opplevd det i et forhold så jeg vet ikke hva det ville medført.

Mange damer kan få det med alderen. Får håpe konen din ikke tenker det samme om deg om du skulle få problemer. Og veldig glad jeg er gift med en som har fantasi nok til at sexlivet vårt ikke bregrenses av mengden friksjon.

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker at min kjæreste er både veldig våt og ikke for trang. For vår del ble sexlivet enda bedre etter at vi fikk barn☺️ 

Anonymkode: d87b3...841

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Du er nok en mann som føler seg usikker på egen størrelse og derfor prøver å gjøre det samme mot damer.

Hilsen en som har stor nok til å få nok friksjon uansett. 

Anonymkode: 55034...0bb

Å skryte på deg stor størrelse og å forsøke å snakke ned meg blir bare for dumt, noen damer er plagsomt vide så man kjenner fint lite, dette gjelder heldigvis et lite fåtall og har bare vært to av de nær 30 jeg har hatt sex med.

Du har nok bare ikke opplevd ei slik, men det kan jo komme og først da vet du hva jeg snakker om. Er forøvrig helt normalt utrustet, og problemet TS her tar opp er et problem som er der uavhengig om en har 2 cm fra eller til eller en halv cm mer i omkrets eller ikke. Slike damer er helt løse der nedentil, man føler knapt at man er der inne og selv føler jo også slike damer like lite, normalt kjenner man damer stramme rundt utstyret og det er en totalt annerledes opplevelse.

Kontrasten er god sex og noe man like gjerne kunne droppet, jeg anbefaler TS et legebesøk.

• Liker 1
Skrevet

Er mann, og har opplevd/opplever dette med min samboer. Hun «kompenserer» av og til ved å gå mer eller mindre rett på sak, før hun er blitt våt nok, med den følge at jeg opplever ubehag/mister litt følelsen i penis. Beste rådet jeg kan gi, som funker noenlunde, er å bruke god tid på hele seansen, ikke drive kaninknulling, ta lengre pauser og «tørk inn» litt mellom slagene. 

Anonymkode: 995cd...8eb

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer kan få det med alderen. Får håpe konen din ikke tenker det samme om deg om du skulle få problemer. Og veldig glad jeg er gift med en som har fantasi nok til at sexlivet vårt ikke bregrenses av mengden friksjon.

Jeg er utsatt jeg også ja, impotensen kan komme når som helst, har snart tenåringer i huset så alderen er ikke på min side. Men igjen, jeg gir ikke opp ved første motbakke, nå er ikke sexen i seg selv motivet for å være i forhold. Skulle noe ryke grunnet seksuelle årsaker, så er det av relasjonmessige grunner heller enn fysiske tenker jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke det kan bli for vått. Det er vel en smakssak.

Jeg har ikke opplevd for vid, men det kan kanskje være et problem for noen. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe at du aldri skal ha barn da. Både så du slipper å risikere lite friksjon, og at at vi slipper at genene dine blir spredd videre. ;)

Anonymkode: f5fc4...2de

Å føde barn betyr ikke at man blir vid. Noen blir det, andre er som før, og noen blir til og med trangere. 

Anonymkode: e8931...198

• Liker 3
Skrevet

Kona mi kan til tider også bli ekstremt våt, så våt at det renner om vi gjør det med henne sittende på kjøkkenbenken 😁 men det er bare og bruke et håndkle, ei t-skjorte eller lignende og fortsette. Føler meg veldig mandig som får henne så våt. Selv om friksjonen ofte kan bli vel dårlig, og jeg ikke lenger kan kjenne hvor stram hun faktisk er.

Anonymkode: a3ef8...31a

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å føde barn betyr ikke at man blir vid. Noen blir det, andre er som før, og noen blir til og med trangere. 

Det er en risiko, ikke en garanti. Og nei man blir videre. En vagina som ikke har født er 8-15 cm2 om jeg husker rett. Etter fødsel er den 15-25 cm2. Ved skader på muskulatur kan den bli opp mot 40cm2. Noe utvidelse vil også skje ved keisersnitt ettersom en del skjer i selve svangerskapet.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en risiko, ikke en garanti. Og nei man blir videre. En vagina som ikke har født er 8-15 cm2 om jeg husker rett. Etter fødsel er den 15-25 cm2. Ved skader på muskulatur kan den bli opp mot 40cm2. Noe utvidelse vil også skje ved keisersnitt ettersom en del skjer i selve svangerskapet.

Kan du matte? Vagina er ikke flat. Prøv igjen.

Anonymkode: 86922...153

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du matte? Vagina er ikke flat. Prøv igjen.

Jeg har aldri sagt den er flat.  Dette er vanlige mål for å diagnostisere vaginal ballooning(over 25cm2) som ofte forekommer ved avulsion av levator ani muskelen.

Skrevet

Det finnes jo mange andre ting å gjøre for å komme å nyte sex fullt ut. Hvorfor er denne penetreringen så veldig viktig?

• Liker 3
Skrevet

40 cm2 på 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sagt den er flat.  Dette er vanlige mål for å diagnostisere vaginal ballooning(over 25cm2) som ofte forekommer ved avulsion av levator ani muskelen.

25 cm2 er jo ikke allverden. Hvem har en penis som bare er ca 10 cm lang og 2,5 cm bred? Ikke mange. Effekten av ballooning er noe som skjer inne i vagina og ikke i selve åpningen. Så de med veldig kort vil nok merke mindre til endringen enn en med lang. 

Skrevet

Hva med en buttplug inni? Da skal det visdt bli trangere og. Kanskje mindre fuktighet da?

Anonymkode: 15868...15e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De tallene du nevner, henspeiler vel til dybde, ikke vidde. 

Skrevet

*mest til dybde

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan de måler, men jeg er over 25cm2 og jeg finnes ikke dyp, får støtsmerter hver gang.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan de måler, men jeg er over 25cm2 og jeg finnes ikke dyp, får støtsmerter hver gang.

Støtsmerter er mer avhengig av plassering av livmor. Areal innvendig avhenger av bredde også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...