AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Jeg blir dessverre så våt når vi har sex, at jeg nesten ikke føler han. I tillegg så er jeg litt slapp/vid. Kom etter siste svangerskap. Det er snart 10 år siden, og det hjelper ikke å trene bekkenmuskler. Men største problemet er fuktigheten. Redd for at mannen ikke får nok stimulans. Er det noen som har det som meg? Er det noen som faktisk har klart å trene opp bekkenmuskler? Anonymkode: b181a...c8a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Fukt er ikke et problem hva angår stimulans, så det behøver du i hvert fall ikke bekymre deg over. Det glir lettere, men det endrer ikke følelsen i penis. Det er nok subjektivt, men for min del er det bedre desto våtere det er. Som mann har jeg ikke forutsetning for å svare på de andre problemstillingene. Anonymkode: d9ed2...8b4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Tørke litt med klut? Anonymkode: 27ce0...e8a 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Vi har med håndkle i senga som vi tørker med. Er ikke enig med han over som skriver at det ikke har noe å si. Anonymkode: b0ee6...fda 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tørke litt med klut? Anonymkode: 27ce0...e8a Får ikke løst problemet med en klut, kan ikke tørke meg innvendig...(ts) Anonymkode: b181a...c8a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har med håndkle i senga som vi tørker med. Er ikke enig med han over som skriver at det ikke har noe å si. Anonymkode: b0ee6...fda Så du tenker at det kan bli for lite friksjon? Det tenker jeg også. Men godt å høre at noen ikke tenker på hvor våt kvinnen er. Anonymkode: b181a...c8a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du tenker at det kan bli for lite friksjon? Det tenker jeg også. Men godt å høre at noen ikke tenker på hvor våt kvinnen er. Anonymkode: b181a...c8a Ja mannen min sier i alle fall det, og jeg kjenner det en del selv også. Jeg trykker håndkleet godt inntil så det får sugd opp litt innvendig også. Anonymkode: b0ee6...fda
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 Vi pleier ofte å ha sex uten for mye forspill først, og når det blir veldig vått går vi over til en litt stor dildo og fingring/slikking og han avslutter inni musa til slutt. Å bruke sexleketøy er undervurdert, og samtidig godt med litt variasjon.:) Anonymkode: 33563...5de 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #9 Skrevet 2. september 2018 Å bli for våt er ulempe ja, liten friksjon da. Sklir for lett...spesielt med kondom på. Selv om min penis er tykk. Min tidligere kvinne ble veldig våt dessverre, uten å ha noe langt forspill. Om jeg fingret henne lett var det nok. Mann 40. Anonymkode: c23f9...a84 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 Når det er så vått at det klukker og renner er det bare opphissende Anonymkode: 9150b...222 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du tenker at det kan bli for lite friksjon? Det tenker jeg også. Men godt å høre at noen ikke tenker på hvor våt kvinnen er. Anonymkode: b181a...c8a Det er en misforståelse av hvordan penis fungerer, som ikke er så ulikt klitoris. Det er ikke friksjonen som stimulerer, da ville det ultimate vært sandpapir. Det er berøringen eller «trykket» man nyter, akkurat som at du fint kan nyte sex med masse olje eller glidemiddel. Det er jo bare enda bedre. Faktisk er sex bedre jo mindre friksjon det er. Trangheten er heller ikke så veldig viktig for fysisk stimuli, det er mer en psykologisk ting. Det kan være like opphissende å gli problemfritt ut og inn. Seksuell nytelse er ikke et resultat av friksjon! Anonymkode: ec0cb...68c 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en misforståelse av hvordan penis fungerer, som ikke er så ulikt klitoris. Det er ikke friksjonen som stimulerer, da ville det ultimate vært sandpapir. Det er berøringen eller «trykket» man nyter, akkurat som at du fint kan nyte sex med masse olje eller glidemiddel. Det er jo bare enda bedre. Faktisk er sex bedre jo mindre friksjon det er. Trangheten er heller ikke så veldig viktig for fysisk stimuli, det er mer en psykologisk ting. Det kan være like opphissende å gli problemfritt ut og inn. Seksuell nytelse er ikke et resultat av friksjon! Anonymkode: ec0cb...68c Jeg er visst uviten.. d Har alltid trodd at det må mer friksjon til. Har ikke snakket godt nok med mannen om dette. Redd for at jeg ikke "duger". Herregud, jeg er snart 40, burde vært mer viten 😳 Anonymkode: b181a...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #13 Skrevet 2. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er visst uviten.. d Har alltid trodd at det må mer friksjon til. Har ikke snakket godt nok med mannen om dette. Redd for at jeg ikke "duger". Herregud, jeg er snart 40, burde vært mer viten 😳 Anonymkode: b181a...c8a Har dere prøvd sleeve før? Er noe man kan bruke avantil for å få mere friksjon. Føler du at du får for lite friksjon eller redd han skal føle seg for liten? Anonymkode: 33563...5de
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #14 Skrevet 2. september 2018 Som mann har jeg opplevd slike som deg TS, hun jeg møtte hadde derimot ikke fødet. Sammenlignet med andre damer så opplevdes hun som å dyppe den i lunket vann, jeg følte lite eller ingenting, måtte ta meg sammen og tenke på andre damer sammen med henne for at det skulle gå for meg og det hjalp ikke alltid det heller. Nei, gi meg heller ei ordentlig trang ei som jeg virkelig føler at jeg har sex med, det blir en helt annen historie. Anonymkode: 07418...5de 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #15 Skrevet 2. september 2018 Som mann har jeg opplevd flere ganger at damene blir for våte, hender jeg diskret tørker staken litt når anledningen byr seg. Det finned muligheter for å tørke seg litt diskret mens man bytter stilling o.l Anonymkode: fcb1d...434
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #16 Skrevet 2. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann har jeg opplevd slike som deg TS, hun jeg møtte hadde derimot ikke fødet. Sammenlignet med andre damer så opplevdes hun som å dyppe den i lunket vann, jeg følte lite eller ingenting, måtte ta meg sammen og tenke på andre damer sammen med henne for at det skulle gå for meg og det hjalp ikke alltid det heller. Nei, gi meg heller ei ordentlig trang ei som jeg virkelig føler at jeg har sex med, det blir en helt annen historie. Anonymkode: 07418...5de Får håpe at du aldri skal ha barn da. Både så du slipper å risikere lite friksjon, og at at vi slipper at genene dine blir spredd videre. Anonymkode: f5fc4...2de 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere prøvd sleeve før? Er noe man kan bruke avantil for å få mere friksjon. Føler du at du får for lite friksjon eller redd han skal føle seg for liten? Anonymkode: 33563...5de Sleeve? Det vet jeg ikke hva er. Er redd for begge deler egentlig. Han har en gjennomsnittlig størrelse. Anonymkode: b181a...c8a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #18 Skrevet 2. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sleeve? Det vet jeg ikke hva er. Er redd for begge deler egentlig. Han har en gjennomsnittlig størrelse. Anonymkode: b181a...c8a Sleeve er sånn som mannen trer over penisen sin. Som en slags hul dildo som gjør han tykkere og eventuelt lengre. Anonymkode: 33563...5de
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #19 Skrevet 2. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får håpe at du aldri skal ha barn da. Både så du slipper å risikere lite friksjon, og at at vi slipper at genene dine blir spredd videre. Anonymkode: f5fc4...2de Jeg har barn, men med ei som ikke føles som å dyppe snurrebassen i lunket vann, henne har jeg alltid følt at jeg har sex med. Bare to av mine nær 30 erobringer har vært så vide og våte at jeg har spurt meg selv om de har fødd en unge på 8,3 kilo, sex blir ganske kjedelig når noen er så vid og i tillegg plaskende våte, tror noe er galt med muskulaturen der nede hos slike. Anonymkode: 07418...5de 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #20 Skrevet 2. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har barn, men med ei som ikke føles som å dyppe snurrebassen i lunket vann, henne har jeg alltid følt at jeg har sex med. Bare to av mine nær 30 erobringer har vært så vide og våte at jeg har spurt meg selv om de har fødd en unge på 8,3 kilo, sex blir ganske kjedelig når noen er så vid og i tillegg plaskende våte, tror noe er galt med muskulaturen der nede hos slike. Anonymkode: 07418...5de Haha. Du er nok en mann som føler seg usikker på egen størrelse og derfor prøver å gjøre det samme mot damer. Hilsen en som har stor nok til å få nok friksjon uansett. Anonymkode: 55034...0bb 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå