Gå til innhold

Uoppfordret penisbilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere om en mann sender penisbilder helt uoppfordret? Jeg forteller dem alltid at blotting ikke er lovlig og grenser til seksuell trakassering. Også sender jeg dem alltid link/bilder av hva lovverket sier om det, så kanskje dem lærer noe :)) Hvorfor gjør menn sånt? Greit å sende hvis den andre har sagt det er ok, men å bare sende helt uten videre? Er noen menn helt blottet for antenner? 😜 

Anonymkode: ccbd7...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en gave.

Greit nok, ikke alle gaver faller i smak, men man biter det i seg.

Katten min kommer ofte inn med en død mus som gave. Ikke en gave jeg synes noe særlig om, men jeg avliver ikke katten bare fordi den kom med en dårlig gave.

Anonymkode: 96c83...095

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere om en mann sender penisbilder helt uoppfordret? Jeg forteller dem alltid at blotting ikke er lovlig og grenser til seksuell trakassering. Også sender jeg dem alltid link/bilder av hva lovverket sier om det, så kanskje dem lærer noe :)) Hvorfor gjør menn sånt? Greit å sende hvis den andre har sagt det er ok, men å bare sende helt uten videre? Er noen menn helt blottet for antenner? 😜 

Anonymkode: ccbd7...8f5

Hvorfor sender du ikke bare bildet av en annen penis tilbake? En svær negerpenis for eksempel?

• Liker 7
Skrevet

Venninnen min kopierte bildet og tegnet ansikt og hår på den og sendte den tilbake... 

Anonymkode: 1dd51...510

• Liker 4
Skrevet

jeg forteller dem hva samtykke er, og hvor viktig det er, så blokker jeg dem. 

Om jeg kjeder meg, kan det godt hende jeg "krangler" litt før jeg blokker. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg hadde tatt igjen med samme mynt og sendt et bilde av vaginaen min tilbake.

Anonymkode: aec00...3ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en del penisbilder før, da svarte jeg stort sett med «Takk, da har jeg lagret bildet ditt med navn og nummer, sender du igjen vet alle hvordan den ser ut». 

Jeg har ikke fått penisbilder på flere år 🙂 

Anonymkode: 5dad8...842

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde tatt igjen med samme mynt og sendt et bilde av vaginaen min tilbake.

Anonymkode: aec00...3ca

Neeeeeei, det er jo runke-materiale. 

Anonymkode: 9ef25...62e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, waco skrev:

Hvorfor sender du ikke bare bildet av en annen penis tilbake? En svær negerpenis for eksempel?

Haha, det der var egentlig en jævla god idè. "Her er min" 😂

• Liker 6
Skrevet

Noen av oss menn har dårlige antenner...

Selv har jeg telefonen full av nakenbilder av meg selv og håper bare på at den blir hacket og bildene spredd. Så kan jeg gråte en skvett i riksmedia å få forståelse for at det er helt naturlig å ha massevis av nakenbilder på telefoenen.

Skrevet
1 minutt siden, fotosyntesen said:

Selv har jeg telefonen full av nakenbilder av meg selv og håper bare på at den blir hacket og bildene spredd. Så kan jeg gråte en skvett i riksmedia å få forståelse for at det er helt naturlig å ha massevis av nakenbilder på telefoenen.

Du victim blamer Nora Mørk? 

Gjest missmarthe
Skrevet

Dårlig stil med dick-pics, send et bilde tilbake:11.jpg.60eccbfa36b96b18d5d44c4b8d031a75.jpg

Skrevet
5 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Jeg foreslår en app som låser vekk sånne bilder.. så slipper du det problemet.. -_-

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du victim blamer Nora Mørk? 

Nei det gjør jeg ikke. Det er jo totalt idiotisk å sende nakenbilder til folk uoppfordret. Så eneste godtatte måten er jo å vente til telefonen blir hacket slik at bildene som jeg er så stolt over blir spredd.

• Liker 1
Skrevet

Det går under definisjonen av blotting, som er ulovlig. Om alle som fikk penis-bilder, uten å ha bedt om det, hadde anmeldt disse blotterne, og sagt ifra til blotterne at de var politianmeldt, så ville etterhvert færre folk bli utsatt for dette.

Anonymkode: 5fdad...7ce

• Liker 1
Skrevet

Gir blaffen:-) Greier ikke å hive meg på trenden med å hause opp dette ufattelig ubetydelige "problemet" noen har. Som om det har noe å si om jeg ser et bilde av en pikk.

Neppe:fnise:

Anonymkode: b382d...541

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke noe særlig, ler litt av det, dropper å svare, spør hvor den kom fra eller sier jeg ikke er helt der akkurat. 

Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...