AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Sjefen min mener jeg har ett ekstremt kontrollbehov. Han er redd jeg vil ha det ovenfor kunder og andre ansatte. Grunnen er at jeg har vært gjennom tunge ting privat og hadde en periode med sykemeldings-behov og ekstra tilrettelagt mtp henting av barn. Jeg minnet ved en del anledninger sjefen på dette behovet , hvor han ble overgitt og sint på meg. Han har en ekstrem makt i jobben og er typen til å finne på usannheter. Hvordan skal jeg forklare at jeg ikke har ett kontrollbehov innenfor andre kontekster? Anonymkode: cf08e...497
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Be han om å begrunne hvorfor han mener du har et kontrollbehov. En påstand må BEGRUNNES, og man skal kunne vise til faktiske hendelser/ting som har blitt gjort/ikke gjort, for å underbygge det. På en arbeidsplass slenger man ikke bare ut påstander man ikke kan relatere til faktiske forhold. Jeg ser ingen sammenheng mellom kontrollbehov og at du har hatt behov for sykemelding og ekstra tilrettelegging, den sammenhengen må han jo da også begrunne. Hvis han ikke kan eller er villig til det, så tar du kontakt med verneombud og melder inn en sjikanesak, for man må kjøre tøff prosess mot de som prøver seg i denne verden. Anonymkode: cdfb2...1e9
Frostrose Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Jeg tviler på at studiestedet sitt vil "finne på usannheter". De ønsker å hjelpe deg gjennom veiledning. Forklar hvorfor mailen ble sendt. Du har jo en grei grunn. Si at du har vært til behandling, og er frisk. Der er lov å gjøre feil, men innrøm det og si beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå