Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefalinger?

Trenger en ny mascara.... Billig og bra....

Anonymkode: 7a94e...56b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makeupmekka sin mascara er veldig bra!

Skrevet
8 hours ago, moroklompen said:

Makeup Mekka har flere ulike mascaraer.

Jeg liker veldig godt 5X-mascaraen deres. Lenge siden sist jeg fant en mascara som ikke smittet av på meg, og så gir den meg skikkelig fin lengde og fylde.

Anonymkode: b6e37...ccd

Skrevet

L’Oréal lash Paradise, den er super 

Anonymkode: 19d60...223

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

L’Oréal lash Paradise, den er super 

Anonymkode: 19d60...223

Enig i denne. :) 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, moroklompen skrev:

Jeg har prøvd både den i sort beholder som heter 5x og rosa beholder som heter noe med volume tror jeg og har aldri vært borte i noe mascara som smitter så mye. Ser ut som en panda etter en arbeidsdag og etter bare en time begynner den å drysse og sverte av på meg....

Jeg kan anbefal Missha sin 4D mascara  og Maybelline colossal i gul beholder:)

Anonymkode: 56bd3...48d

Gjest Stella Rose
Skrevet

Isadoora og Kicks sine produkter de er ikke testet på dyr noe som er viktig, for meg i vertfall.

Skrevet
9 minutter siden, Stella Rose skrev:

Isadoora og Kicks sine produkter de er ikke testet på dyr noe som er viktig, for meg i vertfall.

Jeg bruker HM sin mascara. Den skal heller ikke være testet på dyr, og jeg synes den funker vel så bra som "finere" merker. 

http://m2.hm.com/m/no_no/productpage.0306196001.html

Skrevet

Kicks' eget merke, Isadora, Nyx, Physicans Formula Catrice og Essence er billige merker som ikke tester på dyr. At de ikke tester på dyr er det viktigste for meg. Isadora og Nyx fås mange steder. Physicans Formula har de bla. hos blivakker og Iherb. Catrice og Essence må kjøpes i utlandet eller hos utenlandske nettbutikker. Douglas hadde Catrice, men de er gått konkurs i Norge, dessverre. H&M sitt eget merke har også noe bra. Makeupmekka også, men det er veldig enten-eller syns jeg. Noe er bra og noe er dårlig. Ellers har blivakker ofte gode tilbud på TheBalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...