AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Det er visse mennesker jeg syntes er sånn pene på en rar måte, altså at de egentlig ikke er døds pene men JEG syntes det er noe spesielt med dem. Disse menneskene er ofte noen jeg syntes har noen likhetstrekk med meg selv. Dette gjelder både gutter og jenter (er hetrofil). Men for å ta et eksempel så syntes jeg f.eks de to jentene som spiller i "hvor er thea" har en sånn sjarm ved seg eller noen trekk som kan minne meg litt om mine egne, Selvom de ikke ligner på meg. Vet ikke om andre kunne sett denne likheten, men jeg merker den på en måte selv. Også har det skjedd et par ganger at jeg syntes ekskjærestene til de jeg er sammen med er pene på denne spesielle måten, altså at de har samme type slags utstråling og trekk eller hva jeg skal si som meg selv (føler jeg), og det kan vel også stemme da disse mennene sikkert faller for de samme tingene i en jente som da vil si at jeg har noe likt som de tidligere kjærestene deres. Forskjellen på denne "tiltrekningen" mellom jentene og guttene jeg syntes er pene på denne måten er at guttene får jeg en ekstrem forelskelse i og jentene får jeg jo så klart ikke det for, men kan nesten sitte å beundre de liksom. Det som er rart er at jeg syntes ikke jeg selv er så pen, men alikavell så blir det jeg føler ligner på meg utrolig behagelig å se på. Jeg syntes også sjeldent at sånne glansbilder av et menneske er noe behagelig å se på, de mangler sjarm og utstråling og ser ikke ekte ut. Er dette her normalt ? 😅 Anonymkode: 4b944...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå