Gå til innhold

Bestille pizza (eller annen mat) i Oslo

Bestille pizza (eller annen mat) i Oslo  

8 stemmer

1. 1. Bestille pizza (eller annen mat) i Oslo

• Spice
      0
    • Flamenco Pizza
      1
    • Piccolo Pizza
      0
    • Dolly Dimples
      0
    • MacAndrews
      0
    • Peppinos
      0
    • Pizza og kina ekspressen
      5
    • Peppes Pizza
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal bestille mat, hvem velger du da? Vi bestiller sånn ca 1 gang i måneden når vi er for sløve til å lage mat eller gå ut.

Som oftest blir det fra peppes (Thai Chicken..nam!) for da vet vi jo det blir godt men det er sikkert andre som er like gode og kanskje billigere? :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Victoria
Skrevet

Peppes her også, liker best American Way eller New Orleans. Har prøvd spice men pizzaen var kald og lite fyll så etter det er det bare peppes som gjelder :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan anbefale Flamenco. De har like god pizza som Peppes, de er billigere og de leverer MYE raskere.

• 13 år senere...
Skrevet

Kan anbefales hos PEPPENOS PIZZA......

Nydelig pizza. Levert på 35 min. Glovarm. Absolutt å anbefale. Kjøper garantert derfra igjen:)

DET ER PEPPENOS IKKE PEPPINOS, DERE MÅ ENDRE E STEDN FOR I

AnonymBruker
Skrevet

pizzabakeren

Anonymkode: db013...2c4

Skrevet

Foodora! De samarbeider med mange forskjellige restauranter i Oslo, så utvalget er SVÆRT, i tillegg leverer de på sykkel så leveringen er ikke så dyr :smilorange: 

Skrevet

Egon sin er best, men de kjører ikke, så det blir Peppes når jeg er lat. 

Skrevet (endret)

Vi bestiller bare via Just Eat, mest fordi vi ofte får slike rabattkoder som gjør at det blir mye billigere å bestille via dem enn f.eks Peppes eller lignende. Veksler mellom hvor vi bestiller fra, men det er stort sett fra VV Sushi (kinamat), Dinos Pizza (pizza) eller Brobekk Grill og Pizza (burgere). 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tad skrev:

Foodora! De samarbeider med mange forskjellige restauranter i Oslo, så utvalget er SVÆRT, i tillegg leverer de på sykkel så leveringen er ikke så dyr :smilorange: 

De leverer så få steder :(

Anonymkode: 76e52...88e

Skrevet
9 timer siden, maithi skrev:

Kan anbefales hos PEPPENOS PIZZA......

Nydelig pizza. Levert på 35 min. Glovarm. Absolutt å anbefale. Kjøper garantert derfra igjen:)

DET ER PEPPENOS IKKE PEPPINOS, DERE MÅ ENDRE E STEDN FOR I

Den endringen tror jeg er liten vits. Tråden er fra 2002, så det er tvilsomt om trådstarter er her lenger engang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...