linky Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 vi har kjøpt dunilin middagservietter på binders, og lurer på om noen av dere har prøvd å stryke disse?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 skulle tro at det går hvis man f.eks legger et kjøkken håndkle mellom og svak varme? Det var i grunn ikke så dumt det, sånn at man får rettet dem ut litt! Kan du ikke teste ut da? hvis det blir bra så tror jeg vi skal prøve det vi også!
linky Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2005 jo går faktisk an å stryke noen typer servietter.. jeg trodde heller ikke det gikk an, men det gjorde det vist. man får jo formet, og rettet dem skikkelig ut. skal teste det ut, så gir jeg en lyd ifra meg om det blir bra..
lucky Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Vi har og kjøpt våre på binders (de med gull-brune-beige hjerter på). Vi synes de passet så til monogrammet vårt vi, samme stil liksom. Blir spennende å høre hva du finner ut, for enkelt av dem har jo godt av å bli strøket
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Skal prøve dette her i påsken... Har nemlig kjøpt våre servietter også på bindersen
linky Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2005 så bra at det er flere som skal prøve dette ut da.. jeg har ikke hatt tid enda, men tar det vel til påsken jeg og. har ivertfall god tid da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå