Gå til innhold

Hva i all verden er det som koker oppi huet på han?

Spiteful

Anbefalte innlegg

Dette er en kort versjon av hendelsesforløpet:

Vi starta å holde på i mars. I mai ble det «slutt», men vi starta igjen i juni. Over sommerferien holdt vi fortsatt på, men vi så hverandre bare én gang (ulikr hjembyer). Han sa han innså at han var forelska i meg den gangen vi møttes i sommerferien. Etter sommerferien tok det 1 uke før vi bestemte oss for at vi er offisielt kjærester (det er nå 2 uker sida).

1 uke senere (det er nå 1 uke sida) sier han at han er usikker på forholdet. Han vet ikke om han er forelska i meg, eller følelsen av å ha noen der/noen å sove med. Plutselig vet han ikke om han er klar for forhold. Rettere sagt er han REDD for at han er ikke har følelser/bare vil ha norn å sove med. Han sier det nå ikke kiler i magen ved tanken på meg. Hallo, selvsagt ikke? Det er normalt!

Vi bestemte oss for å ikke sove sammen, men finne på ting på dagtid. Problemet er at det er kleint og merkelig mellom oss fordi han forrige uke ble oppgitt og sur og sa noe forferdelig respektløst og frekt til meg da jeg var på mitt laveste og virkelig trengte han. Attpåtil gikk han fra meg mitt i situasjonen. Igår spurte han om å sove hos meg, men jeg sa det ikke var lurt. Nå angrer jeg og vil virkelig sove med han.

Han er tidenes vinglepetter og vet ikke hva han føler! For 2 uker siden var han forelska, men plutselig så bare ble han usikker. Hvordan kan han ville holde på med meg i 5-6 mnd. forså å bli usikker 1 UKE etter at vi ble sammen? 

Vil slå opp, for jeg er sliten og lei av at han skal gjøre meg så usikker hele tiden. Har mista matlyst og venninner har tvunget meg til å spise minst 1 måltid den siste uka. Drømmer om han hver natt og tenker på han hele tiden. Er konstant lei meg, men egnt. også irritert og sint. 

Vi er begge 20 år, så vi er unge og hverandres første kjærester. Akkurat nå er han drita på byen med kompiser, mens jeg ligger hjemme i senga og gråter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Spiteful skrev:

Vi er begge 20 år, så vi er unge og hverandres første kjærester. Akkurat nå er han drita på byen med kompiser, mens jeg ligger hjemme i senga og gråter...

Du får hyle i kor i natten med alle incelsene som ligger og strigråter over at kvinner bare liker utadvendte playere, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Knjaginja skrev:

Du får hyle i kor i natten med alle incelsene som ligger og strigråter over at kvinner bare liker utadvendte playere, da.

Han er ingen utadvent player (kompisene hans derimot...) Han er den mest sjenerte og rolige gutten jeg kjenner. 

Alle som har møtt han betegner han som en godgutt og sier jeg ikkr kunne funnet en bedre gutt.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

He’s just not that into you...

Anonymkode: f2a29...c33

Har jo forstått det nå, men hvorfor holde på med meg så lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Spiteful skrev:

Han er ingen utadvent player (kompisene hans derimot...) Han er den mest sjenerte og rolige gutten jeg kjenner. 

Alle som har møtt han betegner han som en godgutt og sier jeg ikkr kunne funnet en bedre gutt.

Alt er relativt. I forhold til en incel er han jo player deluxe. Han spiller deg jo som en annen gråtekone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å sjekke ut youtubekanalen til Matthew Hussey. Han er psykolog (hjelper også at han er dritfin å se på) og snakker for damer om menn. Gir råd om hvordan få han interessert, hvordan ikke miste han, hvordan få han tilbake etter at han har mistet interessen ol... Veldig bra!

Noe å bedrive kvelden på når du uansett ligger alene og tenker på han. Kanskje du får noen nyttige tips, i tillegg til at det får tiden til å gå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg anbefaler deg å sjekke ut youtubekanalen til Matthew Hussey. Han er psykolog (hjelper også at han er dritfin å se på) og snakker for damer om menn. Gir råd om hvordan få han interessert, hvordan ikke miste han, hvordan få han tilbake etter at han har mistet interessen ol... Veldig bra!

Noe å bedrive kvelden på når du uansett ligger alene og tenker på han. Kanskje du får noen nyttige tips, i tillegg til at det får tiden til å gå.

Les heller "Kristin Lavransdatter" Same old story med Kristin og Erlend Nikolaussønn. Men i middelalderen ble incel'en Simon Darre tvangsforlova med Kristin!

Endret av Knjaginja
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Knjaginja skrev:

Les heller "Kristin Lavransdatter" Same old story med Kristin og Erlend Nikolaussønn. Men i middelalderen ble incel'en Simon Darre tvangsforlova med Kristin!

Ikke helt det samme... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tibbie skrev:

Ikke helt det samme... :rolleyes:

Jo:

«Ti sed og skikk forandres meget, alt som tiderne lider og menneskenes tro forandres, og de tenker annerledes om mange ting. Men menneskenes hjerter forandres aldeles intet i alle dager.»

Sigrid been-there-done-that Undset

https://www.nb.no/search?q=Kristin Lavransdatter

Endret av Knjaginja
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, menn har jo ikke følelser dsv. Borts fra sult, tørst, kåtskap etc. Så det er dumt å forvente noe seriøst fra en mann, for de er ikke i stand til å commit themselves. 

Anonymkode: 74885...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...