AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hvilke fornøyelsesparker i Europa er verdt å reise til? Og gjerne noen med tema og. Anonymkode: 096e2...aee
Pearl2.0 Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Beste jeg har vært på er Port Aventura utenfor Barcelona👍 men det er mange jeg ikke har vært på og så😜 1
Gjest Stella Rose Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, Pearl2.0 skrev: Beste jeg har vært på er Port Aventura utenfor Barcelona👍 men det er mange jeg ikke har vært på og så😜 Skulle si den jeg også
Gjest JeSuisLouise Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Badelandet i Lagos i Portugal Selv om det er mange år siden jeg var der. Husker jeg elsket det som tenåring hvertfall, det var masse morsomme sklier og ting å finne på der. En venninne av meg var der i sommer og sa det var like bra nå også.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Disneyland Paris var en flott opplevelse for oss. Bodde på hotell som var en del av parken, og var der i tre dager. Hyggelige ansatte, mye fint å se. Anonymkode: bf24b...77d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Tusen takk for svar. Vi har vært i Disneyland Paris flere ganger, så nå leter vi etter noe annet. Har noen vært i Efteling Theme Park, i Nederland? Bare ser det er reklame for den på Facebook nå, men er ikke lett å se hvor stor, eller bra den er, ut fra noen bilder. Anonymkode: 096e2...aee
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for svar. Vi har vært i Disneyland Paris flere ganger, så nå leter vi etter noe annet. Har noen vært i Efteling Theme Park, i Nederland? Bare ser det er reklame for den på Facebook nå, men er ikke lett å se hvor stor, eller bra den er, ut fra noen bilder. Anonymkode: 096e2...aee Har ikke vært i Efteling, men jeg har hørt at det skal være en veldig søt park som er fin for barn. Den er visst veldig eventyraktig. Du kan jo bare lese på Wikipedia hvor stor den er eller hvilke attraksjoner som finnes. Europapark syntes jeg var bra. Anonymkode: d3eea...40a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Jeg har hørt at Europapark er den beste, av folk som har vært i "alle" parkene gjentatte ganger. Anonymkode: 1557d...c8a 1
dyptvann Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Jeg har vært på flere store parker i Europa og USA. Selv syns jeg at Europapark er den beste i Europa og likestilles med f.eks Six Flags i USA. Disneyland syns jeg mer er en hyggelig familiepark med god stemning, mens Europapark har litt mer morsomme attraksjoner for voksne. P.t er den skandinaviske delen stengt da det var en stor brann for ikke altfor lenge siden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Tusen takk for svar. Da skal vi helt klart prøve Europark en gang. Jeg er den som elsker eventyr, Disney osv. Men nå begynner barna og bli så store, så tror nok Europark passer bedre da. Anonymkode: 096e2...aee 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #11 Skrevet 3. september 2018 Prøvd Astrix-parken? Nord for Paris. Nå er det mange år siden jeg var der, men den var riktig fin dengangen. Anonymkode: 320a8...66e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #12 Skrevet 3. september 2018 Jeg har vært flere ganger i Efteling, liker den veldig godt. Passer kanskje best for voksne og små barn. Tenåringer eller barn som vil ha mye action, kan sikkert se etter noe annet. Men det er over ti år siden jeg var der sist, kanskje de har lagt om stilen litt Anonymkode: bf24b...77d
*Ariel* Skrevet 4. september 2018 #13 Skrevet 4. september 2018 Vi liker Alton Towers i England. Ikke noe tema.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #14 Skrevet 4. september 2018 Port Aventura var magisk, det var Disneyland og. Anonymkode: 28b29...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå