Gå til innhold

Billige og fine vesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne forholdsvis billige og fine vesker av grei kvalitet?😊 gjerne med et litt godt utvalg :) jeg foretrekker ganske enkle, klassiske vesker

Anonymkode: 379b1...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando? Bare ta et filtersøk på «lavest pris»

Anonymkode: 2ffd1...1ef

Skrevet

Synst zalando har mye fint ☺️ 

Anonymkode: 195f6...17f

Skrevet
På 1.9.2018 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Zalando? Bare ta et filtersøk på «lavest pris»

Anonymkode: 2ffd1...1ef

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synst zalando har mye fint ☺️ 

Anonymkode: 195f6...17f

Hvilke merker er greie derfra? :) de har jo så mange forskjellige 😮 

Anonymkode: 4d0bd...962

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke merker er greie derfra? :) de har jo så mange forskjellige 😮 

Har ett par fra Anna Field☺️ syns de er fine til en såpass ok pris.

• Liker 1
Skrevet

Hva er billig for deg da? 

Anonymkode: 140d0...b2b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er billig for deg da? 

Anonymkode: 140d0...b2b

Hah, under 400 helst😂

Skrevet

På Morris har de et fint merke som minner om Michael kors og Marc jacobs som heter Don Donna :) På glitter og hm syns jeg også de har flotte vesker av og til 

Anonymkode: 50310...9a9

Skrevet

Finn.no :)  Her kan du få kvalitetsvesker i skinn til 4-500 kroner.  Jeg har selv solgt fine vesker i denne prisklassen kun fordi jeg har for mange vesker, og ukjente merker får man ikke så mye igjen for selv om de var relativt dyre ved innkjøp.

Anonymkode: 85c04...bef

Skrevet

Kjøp brukt så får du i det minste ekte materialer. Få ting er styggere en fake lær. :haar:

Dra på loppis, fretex eller på finn. 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Perle skrev:

Kjøp brukt så får du i det minste ekte materialer. Få ting er styggere en fake lær. :haar:

Dra på loppis, fretex eller på finn. 

Flertallet av oss klarer seg fint med vesker av fake materiale. 

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Nerine_ skrev:

Kan du linke til en undersøkelse som støtter denne påstanden? Tror kanskje den er bygget på egne erfaringer og at det kommer an på omgangskret og hvilke samfunnslag man beveger seg i. Ingen av mine venner «klarer seg med fake materialer» og for meg er det helt uaktuelt å bruke det. 

Anonymkode: c64c3...855

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du linke til en undersøkelse som støtter denne påstanden? Tror kanskje den er bygget på egne erfaringer og at det kommer an på omgangskret og hvilke samfunnslag man beveger seg i. Ingen av mine venner «klarer seg med fake materialer» og for meg er det helt uaktuelt å bruke det. 

Anonymkode: c64c3...855

Nei, og det har jeg overhode ikke interesse av å bruke tid på å finne heller. Alt i alt er vi flere i Norge som ikke trenger klær, vesker osv som kommer fra spesielle merker til så og så mange tusen.  

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Ja, det funker sikkert kjempebra til å ha ting oppi. Det gjør også en bærepose fra Rema1000.

Det er bare det, at for noen av oss så handler mote om estetikk og oppriktig glede over godt håndverk. Jeg har arvet vesker fra min mormor som er like aktuelle i dag som for femti år siden. Like fine er de også. 

Skinnet på ordentlige vesker får en nydelig patina ved bruk, mens dette andre greine bokstavlig talt "går opp i limingen".  *grøss*

Hver sin lyst. PU støvletter, vesker og belter er oppriktig talt noe at det styggeste jeg ser og det er ikke noe jeg ikke klarer å asossiere meg med. Ville heller ikke blitt tatt seriøst i jobbsamenheng. 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Perle skrev:

Ja, det funker sikkert kjempebra til å ha ting oppi. Det gjør også en bærepose fra Rema1000.

Det er bare det, at for noen av oss så handler mote om estetikk og oppriktig glede over godt håndverk. Jeg har arvet vesker fra min mormor som er like aktuelle i dag som for femti år siden. Like fine er de også. 

Skinnet på ordentlige vesker får en nydelig patina ved bruk, mens dette andre greine bokstavlig talt "går opp i limingen".  *grøss*

Hver sin lyst. PU støvletter, vesker og belter er oppriktig talt noe at det styggeste jeg ser og det er ikke noe jeg ikke klarer å asossiere meg med. Ville heller ikke blitt tatt seriøst i jobbsamenheng. 

Det som skiller "sånne som meg" fra "sånne som deg" er måten vi behandler og ser andre mennesker på.

Ganske lavmål å sammenligne vanlige vesker med bæreposer fra rema, det sier igrunn alt om ditt syn på oss som ikke bruker tusenvis av kroner på vesker og klær 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Nerine_ skrev:

Det som skiller "sånne som meg" fra "sånne som deg" er måten vi behandler og ser andre mennesker på.

Ganske lavmål å sammenligne vanlige vesker med bæreposer fra rema, det sier igrunn alt om ditt syn på oss som ikke bruker tusenvis av kroner på vesker og klær 

Og jeg synes det er respektløst å stemple folk som er opptatt av bærekraft og kvalitet som snobbete!  

Dette handler ikke nødvendigvis om penger. Det handler også om politikk og etikk. Jeg omgåes mange forskjellige typer folk, og har kunstner-venner som ALDRI ville kjøpt masseprodusert, miljøgiftige ræl laget av barnehender i Kina.

Tror IWish er stedet for deg. PU-lær, polyester-silke, akryl-ull så langt øyet kan se! :mynona:https://www.wish.com/search/faux leather bag

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Perle skrev:

Og jeg synes det er respektløst å stemple folk som er opptatt av bærekraft og kvalitet som snobbete!  

Dette handler ikke nødvendigvis om penger. Det handler også om politikk og etikk. Jeg omgåes mange forskjellige typer folk, og har kunstner-venner som ALDRI ville kjøpt masseprodusert, miljøgiftige ræl laget av barnehender i Kina.

Tror IWish er stedet for deg. PU-lær, polyester-silke, akryl-ull så langt øyet kan se! :mynona:https://www.wish.com/search/faux leather bag

Det stempelet fikset du fint selv. Takk, men jeg klarer å finne vesker og tøy på egenhånd. 

Endret av Nerine_
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Det stempelet fikset du fint selv. Takk, men jeg klarer å finne vesker og tøy på egenhånd. 

Hvorfor i alle dager spør du her inne da? :klo:

Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Hvorfor i alle dager spør du her inne da? :klo:

Når ble jeg TS?

Anonymkode: 36834...caa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...