Thyra Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Jeg er "avhengig" av hårfjerning, hårfarge, eyeliner og mascara på oversiden av øyet. Og fuktighetskrem ved behov. Alt annet kan jeg egentlig klare meg fint uten. Hva med dere?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Kan klare meg uten sminke, og hårpleie, men er avhengig av hudpleierutinen min. Hvis ikke går huden min amok. Så kan ikke klare meg uten: rens, toner, serum, krem. Og helst skrubb og maske, men hadde overlevd uten de. Anonymkode: 6ef60...8b6
Djungelvrål Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Liker godt å bruke syrer. Det er det eneste jeg bruker som jeg faktisk kan se resultater av. I tillegg er det viktig at jeg får renset huden skikkelig hver kveld fordi jeg bruker sminke. Kjører alltid dobbelrens og dobbelt med toner. Ellers er jeg avhengig av daglig sminke, bruker mange produkter men lite av alt.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Epilator er det eneste ting jeg bruker. Anonymkode: 0e55e...0c2
Elaine Marley Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Rens, fuktighetskrem og toner. Det må jeg ha. Jeg er ganske avhengig av hårpleie også. Hårkur er et must her. Mascara og concealer er nok de sminkeproduktene jeg er mest avhengig av. Hårfjerning og hårfarge også, men skulle nok ha klart meg uten hårfarge selv om jeg misliker den naturlige hårfargen min.
Knjaginja Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 Skeier ut med dopapir og såpe titt og ofte! 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Jeg er avhengig av foundation, eyeliner på øvre vippekant, mascara, en leppestift, en god shampoo, rens til huden og en god dagkrem med høy solfaktor. Og tørrsjampo! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten det. Anonymkode: bd7b7...782
Gjest Lexie Grey Skrevet 1. september 2018 #8 Skrevet 1. september 2018 (endret) Ansiktsrens, toner, fuktighetskrem, ansiktsskrubb, concealer og brynsfarge Leppepomade! Hadde dødd uten. Shampoo Barberhøvel og -skum Deodorant Tannbørste og tannkrem Endret 2. september 2018 av Moondance Tillegg av nødvendige produkter :P
TulleJenny Skrevet 1. september 2018 #9 Skrevet 1. september 2018 Ansiktsrens, skrubb, god fuktighetskrem, toner og en god foundation eller BB cream. Sist men ikke minst hårolje 😊
Gumman87 Skrevet 1. september 2018 #10 Skrevet 1. september 2018 Hårkur, hårfarge, øyenbrynsblyant, selvbruning,skrubb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #11 Skrevet 1. september 2018 Det er faktisk øyenbrynspennen min Helst mascara og fuktighetskrem til ansiktet, men skulle overlevd. Anonymkode: 9e09f...364
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #12 Skrevet 1. september 2018 Ansiktsrens og fuktighetskrem + en reseptbelagt gel mot kviser. Ellers trenger jeg ingenting, utenom vanlig hygieneartikler selvfølgelig. Anonymkode: f823c...299
Thyra Skrevet 1. september 2018 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2018 1 time siden, Moondance skrev: Ansiktsrens, toner, fuktighetskrem, ansiktsskrubb, concealer og brynsfarge Leppepomade! Hadde dødd uten. Shampoo Barberhøvel og -skum Leppepomade, ja. Det må jeg også ha.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #14 Skrevet 1. september 2018 Lypsylen min. Anonymkode: 56172...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #15 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lypsylen min. Anonymkode: 56172...ea8 Samme. Har Lypsyl (eller annen lebepomade) overalt. En i veska. En i jakkelommene på alle jakkene mine. En i bilen. Flere i skrivepulten. Anonymkode: af5d3...fdc
Pal Fungi Skrevet 1. september 2018 #16 Skrevet 1. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme. Har Lypsyl (eller annen lebepomade) overalt. En i veska. En i jakkelommene på alle jakkene mine. En i bilen. Flere i skrivepulten. Anonymkode: af5d3...fdc Nesten litt utrolig hvor avhengig man blir av det 😛 Her går det i carmex.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 Hårfjerning inkl. i ansiktet med pinsett. Såpe, intimsåpe, sjampo, balsam, deodorant, parfymefri krem og negleklipper. Hadde vært litt kjipt uten sminke hele tiden, men dette er mitt minimum. Og alt til tenne da selvfølgelig. Anonymkode: 076d8...094
bettypaige Skrevet 2. september 2018 #18 Skrevet 2. september 2018 Ansiktsrens, peeling og fuktighetskrem. Foundation, brynsblyant, brynspomade, mascara, solpudder. Deodorant, sjampo, balsam. Saltvannsspray. Dette er minimum, men bruker mange flere produkter dersom jeg har god tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå