AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hvorfor? Vi hadde en veldig god og vennskapelig tone, jeg har lyst å ha han som en venn. Er jeg helt på jordet? Anonymkode: 77404...ac4
ajarRun Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Nei. Bare legg han til på facebook og inviter han på en drink. Det er noen tidligere elever jeg møter i sosiale sammenhenger. Og med mindre de er sånn 15 godtar jeg venneforespørsler på facebook.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Jeg har også en kjørelærer jeg synes er morsom så jeg forstår deg. Men sånn føler det for oss, kanskje ikke for kjørelærene da de har så mange elever Anonymkode: 412ad...5e0
ajarRun Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også en kjørelærer jeg synes er morsom så jeg forstår deg. Men sånn føler det for oss, kanskje ikke for kjørelærene da de har så mange elever Anonymkode: 412ad...5e0 Man kjører med sånn 20 elever om gangen. Og man har ikke like god tone med alle. Når man kjører med noen over tid og med så mange forskjellige så møter man jo noen trivelige folk.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Vet ikke om jeg "tørr" å legge han til på face...hva om han tror jeg stoker ham ? Anonymkode: 77404...ac4
ajarRun Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om jeg "tørr" å legge han til på face...hva om han tror jeg stoker ham ? Anonymkode: 77404...ac4 Stoker? Hvor gammel er han? Hvor gammel er du? Har du fått lappen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå