Gå til innhold

Kan en 40-åring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en 40-åring farge håret i unaturlige farger som rosa og blått?

Anonymkode: 51b36...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst ikke.

Anonymkode: a3eeb...5f0

• Liker 3
Skrevet

Det absolutt beste med å bli eldre er jo det at man gjør som man vil, uten å tenke på hva andre tenker. Dog bør man ta hensyn hbis man har tenåringer hjemme ang jårfarger. De få årene de synes foreldre er litt flaut, kan vi foreldre ta litt henysn og ikke gå med knallrosa hår.

Anonymkode: 069a4...27b

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det absolutt beste med å bli eldre er jo det at man gjør som man vil, uten å tenke på hva andre tenker. Dog bør man ta hensyn hbis man har tenåringer hjemme ang jårfarger. De få årene de synes foreldre er litt flaut, kan vi foreldre ta litt henysn og ikke gå med knallrosa hår. 

Jeg har en femåring som sikkert hadde syntes at rosa hår på mamma hadde vært kult.

• Liker 6
Skrevet

Farger i hverdagen er flott

Anonymkode: a27cb...583

• Liker 2
Skrevet

Legen min er i tidlig 40 årene, og har nylig fått seg noe blått i håret. Synes det er tøft

Anonymkode: 4f5a8...3cb

• Liker 2
Skrevet

Min mening er nei... Men du får gjøre som du vil

Skrevet

En 40-åring kan gjøre akkurat hva h*n vil. Jeg har en venninne på over 40 som har farget deler av håret i en helt unaturlig nyanse. Det er veldig kult på akkurat henne, med hennes frisyre og stil. Hun er tøff og edgy på alle måter. Sveisen krever en del vedlikehold, for ettervekst er IKKE veldig stilig, og jeg kjenner mange som ikke hadde passet til den stilen. 

Helfarget rosa/blått/lilla/grønt er ikke stilig uansett alder. 

• Liker 3
Skrevet

Ja!

Anonymkode: b7d9b...105

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke pent for noen uansett alder. Men alle må gjøre som de selv vil. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en femåring som sikkert hadde syntes at rosa hår på mamma hadde vært kult.

Hadde når barnet var under ti år både lilla, rødt og rosa. Så da er det bare å kjøre på 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Ullvott skrev:

En 40-åring kan gjøre akkurat hva h*n vil. Jeg har en venninne på over 40 som har farget deler av håret i en helt unaturlig nyanse. Det er veldig kult på akkurat henne, med hennes frisyre og stil. Hun er tøff og edgy på alle måter. Sveisen krever en del vedlikehold, for ettervekst er IKKE veldig stilig, og jeg kjenner mange som ikke hadde passet til den stilen. 

Helfarget rosa/blått/lilla/grønt er ikke stilig uansett alder. 

2 minutter siden, Thyra skrev:

Det er ikke pent for noen uansett alder. Men alle må gjøre som de selv vil. 

https://www.google.com/search?safe=off&client=firefox-b-ab&biw=1280&bih=616&tbm=isch&sa=1&ei=WtSKW4rlCYetswHltaKYDA&q=millennial+pink+hair&oq=millennial+pink+hair&gs_l=img.3..35i39k1j0i19k1l4.2724.3729.0.4160.5.5.0.0.0.0.125.535.1j4.5.0....0...1c.1.64.img..0.5.530....0.FaQXfxxOOIc

Tenker på denne fargen som ikke er så ulik den jeg har nå (lys blond). Er det stygt også?

TS

Skrevet

Selvsagt kan du gjøre det! 

Skrevet

Like mye som hvilken alder man har.

Selv foretrekker jeg naturlig

Skrevet

Du kan det, ja. personlig synes jeg ikke det er pent på noen, uansett alder. Men, det er jo sånn at mange synes at for folk på rundt 40-50 år så er det helt «teit» å ha en stil. Om du hadde for eksempel vært 70 år og farget håret rosa hadde nok mange synes det var knalltøft ... rart det .. 

Anonymkode: 48fd6...fe0

• Liker 1
Skrevet
Skrevet

Det er vel aldri fint med rosa eller lyseblått hår, heller tøft for de som liker det.  Syns 15 åringer kler det like dårlig som 40 åringer. 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dessverre! Da utvikles ofte en sykdom som heter farguskokos og den er livsfarlig, så det er galskap å ta sjangsen på det hvis du er over 40!

Seriøst: noen kommer unna med alt! Etter min smak kreves det mer kontroll på stilen hvis man velger noe outrert og ikke er så ung. Som i å passe på ettervekst og ikke gå med sliten kosedress og rosa hår. Du må MENE det, liksom!

Men det er bare min smak! Synes uansett ikke alder skal hindre oss i noe!

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...