Gå til innhold

Grått kjønnshår, turnoff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uavhengig av om det er en stor busk, trimmet eller litt synlig ettervekst. Og uavhengig av om dere liker full busk, trimmet eller barbert. Er det turnoff om dere ser at partneren begynner å få grått kjønnshår? Reageres det mer negativt på kvinners gråe kjønnshår enn på menns? 

I dag farger jo de fleste kvinner håret lenge før de får sine første grå hår. Og mange ser generelt unge ut lenge. Men grå kjønnshår får man jo ikke gjort så mye med. Å bruke hårfarge der er vel ikke så heldig. Ikke alle liker å være glattbarbert, og selv ved barbering vil man innimellom se ettervekst. 

Anonymkode: eea17...796

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett mange eldre menneskers underliv, men kan ikke erindre at jeg noen sinne har sett et eneste grått hår. Det normale er vel at det blir litt tynnere hårvekst?

Anonymkode: 8c6ca...a67

• Liker 6
Skrevet

Gjør som den siste tsarfamilien, bruk parykk nedentil (pubic wig, merkin).

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett mange eldre menneskers underliv, men kan ikke erindre at jeg noen sinne har sett et eneste grått hår. Det normale er vel at det blir litt tynnere hårvekst?

Det er da ikke bare hodehår som blir grått med årene. Hvor håret blir først og mest grått, er veldig individuelt. 

Skrevet
40 minutter siden, Knjaginja skrev:

Gjør som den siste tsarfamilien, bruk parykk nedentil (pubic wig, merkin).

Gjorde tsarfamilien det?!? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde tsarfamilien det?!? 

En fant i alle fall flere eksempler i huset de ble holdt fanget i og henrettet i i Jekaterinburg. Ellers var disse pubiske parykkene forbundet med prostituerte som brukte dem for å skjule at alt kjønnshåret deres var borte pga. sterke kjemikalier brukt mot kjønnssykdommer.

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke sett nøye etter;)

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Knjaginja skrev:

En fant i alle fall flere eksempler i huset de ble holdt fanget i og henrettet i i Jekaterinburg. Ellers var disse pubiske parykkene forbundet med prostituerte som brukte dem for å skjule at alt kjønnshåret deres var borte pga. sterke kjemikalier brukt mot kjønnssykdommer.

:sjokkbla:

Alt hva man lærer her inne!

• Liker 7
Skrevet (endret)

:sjokkbla:

Alt hva man lærer her inne!

Det sjokkerte meg også veldig da jeg leste det. Var ikke døtrene som brukte det, var nok tsaren og tsaritsaen, som hadde et meget lidenskapelig ekteskap, til tross for at hun var mye syk og sengeliggende.

Endret av Knjaginja
Skrevet
Akkurat nå, Hårstrikk79 skrev:

Vel...det kan nok stemme at jeg ikke har lett etter de :laugh:

Så for å moderere meg: Det har aldri slått meg at folk har grått kjønnshår, slik det stadig slår meg at folk har grått hår, skjegg eller øyenbryn. 

Skrevet
5 minutter siden, Knjaginja skrev:

Jeg har hørt at prostituerte barberte kjønnshår et for å unngå flatlus i en tid hvor hårløst kjønnsorgan ikke var populært. Hår løst kjønnsorgan tydet på at kvinnen enten var for ung eller prostituert. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt at prostituerte barberte kjønnshår et for å unngå flatlus i en tid hvor hårløst kjønnsorgan ikke var populært. Hår løst kjønnsorgan tydet på at kvinnen enten var for ung eller prostituert. 

Det kan nok stemme like så godt, ja.

Skrevet
3 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Jeg har også sett underlivet til mange eldre og ikke sett noen med grå kjønnshår.

Anonymkode: a1227...da8

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sett underlivet til mange eldre og ikke sett noen med grå kjønnshår.

Anonymkode: a1227...da8

Jeg kan ihvertfall underskrive på at det er mulig å få grått kjønnshår. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Mannen min har en god del grå kjønnshår, har aldri tenkt over det. Han er i alder for grått hår og skjegg/brysthår, så da er det ikke rart kjønnshår også gråner. 

Anonymkode: cc35d...2e3

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg syntes det var helt greit å få grått hår. Grått kjønnshår -> Ikke så greit.

Aldri mottatt reaksjoner på det, men mange er nå veldig høflige.

Sannsynligvis eksisterer mitt problem kun i mitt hode, hvor det il tillegg opptar veldig liten plass.

Skrevet

Naturlighet tenner, kunstighet hemmer. Det gjelder det meste.

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel an på alder. Er han 60 så er det en grei sak. Men så har jeg aldri sett en på 60 naken før.

Er 28 og hadde nok reagert litt om jeg så grått kjønnshår, det skal jeg innrømme. Har datet menn opp mot 40.

Anonymkode: c2995...be6

Skrevet

Grått eller ei, kjønnshår er turnoff uansett

Anonymkode: ddaf1...01e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pushet 50 og begynner å få litt grålige kjønnshår. Hovedinntrykket er fortsatt mørkt, men om man ser ordentlig etter, ser man at noen av hårene liksom har mistet sin farge.

Anonymkode: 7b579...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...