Gå til innhold

Tips til å starte en samtale på badoo eller andre datingapper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er en bra start på en tinderchatt eller andre apper? 

Sikkert noen som har spurt før her inne, men spør allikevel

Anonymkode: 0444b...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hyggelig med match. Jeg er veldig glad i dyr, og har selv en katt. Har du dyr?

Hei, hyggelig med match. Flott bilde av deg på det 4 bildet der du går på stranden, hvilken strand var det?

Hei prinsesse. Mitt navn er hans og jeg bor i Oslo med en snill hund. Du ser veldig interessant ut, lyst å bli bedre kjent?

Hei. Ser vi har samme interesse når det kommer til bil og friluftsliv. Hva er din drømmebil? Vil du ha en sprek sportsbil med stor motor eller vil du heller ha en mer brukbar bil til friluftslivet?

Noe i den duren her har jeg begynt å skrive, ellers kan du starte med noe ho skriver på profilen sin eller noe på bilder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de som skriver noe som faktisk treffer, og viser at de har lest profilen min og har andre grunner å skrive til meg (felles interesser f.eks) enn at de syns jeg var deilig eller at de bare vil ha dame, og forteller om hva de selv søker og ønsker i livet.

De som bare skriver Hei, hei hva skjer, Hei hvem er du for en da, Hei hei må si du var søt da hehe hva har du gjort i dag da, osv de svarer jeg ikke.

De meldingene jeg tar seriøst er de som skriver ting noe ala "Heisann, du virker jo veldig interessant da! Ser du skriver at du er engasjert i _____ / driver med _____ / liker å gå i fjellet / har hund , og er selv ganske aktiv med _____ / har hytte på fjellet jeg foretrekker å bruke feriene på / veldig glad i hund og har drevet med utstilling før. (også komme med et spørsmål relatert til det som f eks.--->) Hvor lenge har du drevet med _____/Hvilke fjell liker du å gå, har du vært i jotunheimen før? Det er det så flott :) / Hvordan hund er det du har?"
Også enten i første eller andre melding videre kommer med et høflig komplement og forteller hva han er ute etter, og ganske raskt spør om jeg vil bli med på en date/kunne tenke meg å ta en middag en dag for å sjekke kjemien mer :) F.eks "Hva søker du her inne da? Jeg er her fordi jeg håper å finne ei å bli glad i og etablere livet med som kjæreste, føler meg klar for det nå og har vært singel i to år. Hvis vi søker det samme, kanskje du kunne tenke deg å bli med å ta en matbit en dag for å se hvordan kjemien er? :)

En som på en måte aldri kommer til poenget blir avtennende og uinteressant. Jeg vil ikke ha nettvenner, men en mann som vet hva han vil ha.

Om det gjelder kun sex foretrekker jeg at de også er ærlige og rett frem med det i stedet for hundre år med småprating og falske komplimenter først, men de mennene som viser at de kun vil ha sex går også rett i useriøs-bunken, selv om jeg møter de for sex så er de altså uaktuelle som kjærester selv om det skulle vise seg at vi kom godt overens og han plutselig vil ha mer. Og de som sier de søker noe seriøst, men man merker at ikke er følelesmessig eller praktisk klar for noe seriøst, de blir også uaktuelle å vente på at får orden på seg selv og livet sitt. Har man f eks vært såra og ikke tør å åpne seg helt og dermed ender opp i en lang datingfase som aldri tar det seriøse steget om å satse fullt og helt på hverandre, eller ikke har praktiske ting i livet på stell, så syns jeg man skal vente med å begi seg ut på datingen.

Anonymkode: f7d8c...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tinder så trenger man ikke skrive så kjempe masse med en gang, men hvertfall skrive noe som er innbydende å svare på og ikke bare hei hva skjer.... Man må liksom selge seg inn, vise hvem man er , hva man vil og hvorfor de er interessert i akuratt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da mener jeg fordi jeg er ute etter forhold da. Om de bare vil ha sex og er grisedeilige så jeg tenker de er verdt å bare ha sex med så går det greit å skrive f eks Hey søta, du var jo lekker! Keen på å ta en drink en dag?  og gå rett på sak kort og konkret.
Men understreker at jeg ikke tar disse mennene noe mer seriøst enn bare et knull da.
Menn som også er seriøse, men som inviterer meg på øl som date, greier jeg heller ikke ta seriøst. Da blir det mer kompis greier.

Pulings : Ok å gå rett på sak, men ikke på en nedlatende "Yo lyst på pikk i kveld?" måte.
Kjæreste: Vis at du ser flere grunner enn utseendet mitt til at vi to hadde passet sammen, fortell hvem du er, bli kjent med hvem jeg er og hva vi vil.
Forhold: Be på middag eller lunsj, ikke bar. ETT glass øl eller vin til maten er innafor, men ikke beruselse. Blir useriøst og turnoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...