Gå til innhold

Menn: Hvem sletter du på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig for menn å slette på tinder? Er det for å holde lista «ryddig»? Er det krise å ha en person der som ikke maser eller div.? Pleier dere slette hvis dere legger til en person på snap?

Anonymkode: 563e7...71d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk aldri opplevd å bli slettet av en mann på tinder. Hadde syntes det var greit hvis de uansett dater noen andre eller ikke har planer om å gjøre noe mer ut av det. Virker som om menn flest beholder alle matchene de får "i tilfelle".

Anonymkode: dce78...bca

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri opplevd å bli slettet av en mann på tinder. Hadde syntes det var greit hvis de uansett dater noen andre eller ikke har planer om å gjøre noe mer ut av det. Virker som om menn flest beholder alle matchene de får "i tilfelle".

Anonymkode: dce78...bca

Jeg har aldri slettet noen av mine matcher. Har ingenting med at jeg tenker "i tilfelle", men rett og slett fordi jeg ikke har tenkt på at det er vits å slette noen. har det så mye å si? 

Anonymkode: 063cb...26e

Skrevet

Takk for svar, regner med personen var ikke interessert mer😔 jeg selv sletter ytterst sjelden, lurte derfor på hvorfor man sletter etter man tilsynelatende har funnet tonen med en person.

ts

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, regner med personen var ikke interessert mer😔 jeg selv sletter ytterst sjelden, lurte derfor på hvorfor man sletter etter man tilsynelatende har funnet tonen med en person.

ts

Det kan også hende personen bedrar noen. Du får følge med. Ta hevn på kuken! 😄

Anonymkode: 68e2f...67c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan også hende personen bedrar noen. Du får følge med. Ta hevn på kuken! 😄

Anonymkode: 68e2f...67c

Ja det har slått meg i ettertid😅 synd han sletta før jeg fikk spurt, ikke at han hadde sagt sannheten men..

ts

Skrevet

Kan han ha blitt skremt? Jeg har blitt slettet av menn etter en del chatting frem og tilbake der det har kommet frem at vi, for å si det pent, er på ulike intellektuelt nivå. Mindre begavede menn er nok ikke spesielt interessert i en dame som er smartere og mer ressurssterk, rett og slett. 

Anonymkode: 62149...381

• Liker 2
Skrevet

Jeg slettet matcher hvis de maste, ikke virket som min type etter å ha chattet litt, hvis de sier noe upassende o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...