Gå til innhold

Jeg har fått meg en elsker, og er ganske nybegynner på det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått meg en elsker. Han er helt fantastisk. Vi kommuniserer bra sammen, men jeg har lyst til å skrive en liten lapp til ham. På den skal det stå: Jeg er så glad jeg ble kjent med deg. Du er min "badguy" med et godt hjerte. Jeg elsker de gode stundene vi har sammen. Du fjerner frustrasjon og stress, bare ved å være den du er. Du utfordrer meg på en god måte, og gjør pinlige situasjoner om til å bli en helt naturlig ting. Du gjør livet mitt enda lykkeligere. Til sist vil jeg bare si at du er en fantastisk elsker. Det vet du, og for å være ærlig, så er det ganske sexy.

Så da trenger jeg råd.. Er det innafor med en sånn lapp? Kan den misforstås, så han tror at jeg vil noe mer? (Det vil jeg ikke.)

Anonymkode: d1a69...77c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm...,,jeg vet ikke helt om det er riktig budskap til en som bare er elsker?

Dette var mer en kjærestelapp, 

Anonymkode: c4a2f...593

• Liker 22
Skrevet

Ok. Da vet jeg det. Takk for svar.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes det er helt innafor. Elskere kan godt okkupere en liten plass i hjertet. Smak litt på navnet elsker. Det rommer mer enn f.eks «puler». Han vil bli veldig glad og oppmuntret.

Skrevet

hvorfor ikke bare droppe lappen inntil videre, og lev det livet du lever nå, og det fellesskapet dere har. Det er utrolig mange vei valg du kan gjøre med det. Men det viktigste er at du er den du er og har en ingrediens i deg som vil formidle sånn, og det godt mulig blir veldig kleint å få budskapet ditt kun fra din munn, ja, iallfall så bør sammenheng være god at budskapet komme frem. Men hvorfor ikke la det som du opplever istedenfor kun få være i deg fremover, fordi det har tydeligvis gjort noe med deg. :)

Anonymkode: 1b393...b05

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde fått helt hetta og løpt om jeg fikk en slik form for følelseserklæring fra en elsker.

Annerkjennelse på vennskap, hygge, personlighet; ja. Ikke et kjærlighetsbrev. 

• Liker 8
Skrevet
På 1.9.2018 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har fått meg en elsker. Han er helt fantastisk. Vi kommuniserer bra sammen, men jeg har lyst til å skrive en liten lapp til ham. På den skal det stå: Jeg er så glad jeg ble kjent med deg. Du er min "badguy" med et godt hjerte. Jeg elsker de gode stundene vi har sammen. Du fjerner frustrasjon og stress, bare ved å være den du er. Du utfordrer meg på en god måte, og gjør pinlige situasjoner om til å bli en helt naturlig ting. Du gjør livet mitt enda lykkeligere. Til sist vil jeg bare si at du er en fantastisk elsker. Det vet du, og for å være ærlig, så er det ganske sexy.

Så da trenger jeg råd.. Er det innafor med en sånn lapp? Kan den misforstås, så han tror at jeg vil noe mer? (Det vil jeg ikke.)

Nei, ikke gjør det.  Det blir for dumt. Du er ute etter sex, ikke kjæreste.

• Liker 3
Skrevet

Dropp lappen, men du kan jo si deler i samtale og deler på melding eller noe?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på en slik "kjærestelapp" fra en elsker. 

Hvorfor må du formidle dette skriftlig? 

Anonymkode: 0e736...7c0

• Liker 3
Skrevet

Ikke skriv "kjærlighetsbrev" til han. 

Anonymkode: e25a3...d23

• Liker 4
Skrevet

men forstår ikke overskriften ved at du skriver du har fått elsker, og er nybegynner, og du ikke klarer å definere dere som kjærester. Hvor kommer gråsonen inn, og du mener dere ikke er til for at dere kan bli kjærester?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Dette er saker som jeg synes det er fint og helt innafor å si på sengekanten eller nevne i en tekstmelding her og der. 

Men som en lang sammenhengende tekst/kjærlighetsbrev, og det i tillegg på en lapp, så blir det litt mye. Den gesten der vil nok misforstås. Jeg hadde tenkt du var forelsket.

Ingen elskerforhold er like da. Jeg har jo elskere jeg har sagt "jeg elsker deg" til, vi har bare hatt den tonen og vært nære venner, selv om begge var helt trygge på at vi ikke ville ha et seriøst forhold.

Anonymkode: ad400...586

• Liker 1
Skrevet

som det står i teksten så er TS nybegynner, og skjønner godt hun i sin uvitenhet vil formidle noe igjennom en lapp, som kommer rett og slett til å gjøre det ille opp for elskeren som har helt annen fokus. 

Skrevet

hva endte det med? hvordan har det gått siden sist? takk for en flott forumtråd.

Skrevet

Ugh..jeg hadde fått hetta av å få en sånn lapp fra kjæresten også. Hadde tatt det som tegn på galskap fra en elsker..

Anonymkode: 52391...961

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ugh..jeg hadde fått hetta av å få en sånn lapp fra kjæresten også. Hadde tatt det som tegn på galskap fra en elsker..

Anonymkode: 52391...961

Men heldigvis er vi mennesker forskjellig... Her finnes ikke fasit svar, selv om janteloven regjerer i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...