Gå til innhold

Slitne 1.klassinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har det? Spesielt merkbart i slutten av uka. Har perioder hvor hun sovner urolig og hender hun våkner og gråter på natten... Setter det i sammenheng med skolestart og alt det nye de skal forstå,lære og forholde seg til. Vil det gå over? Når kan jeg forvente at det gir seg og hun orker mer. Har ingen fritidsaktiviteter etter skole. Kun svømmekurs på lørdager.

Anonymkode: ed5b5...ccf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel omtrent som å begynne i ny jobb, dvs rimelig slitsomt.  Nye folk og andre oppgaver å forholde seg til. 

Min førsteklassing trenger å slappe av etter skole og SFO, mer enn da han gikk i barnehagen, - noe jeg setter i sammenheng med alle de nye inntrykkene og at han driver med litt andre aktiviteter ute. 

Skrevet

Høres kjent ut ja. Hadde 1.klassing ifjor og jeg husker hun var veldig sliten på ettermiddagene. Hun som normalt bruker tid på å sovne sovnet nesten før hodet nådde puta. Hun orket ikke krangle engang på etermiddagene hehe. Begynte på aktivitet 1 gang per uke først i november. Det går seg til, er mange nye intrykk så jeg skjønner de små veldig godt.

Anonymkode: 91ce6...fd3

Skrevet

Min orker ikke SFO lengre etter skolen, sliten og stresset allerede pga alle inntrykkene.

Anonymkode: 47698...25e

Skrevet

Sliten frøken her også. Vil ikke gå på fritidsaktiviteter, og er mye grinete hjemme. Sier selv at hun blir veldig sliten av å gå på skolen. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min orker ikke SFO lengre etter skolen, sliten og stresset allerede pga alle inntrykkene.

Hva fjør hen isedenfor da?

Anonymkode: ae794...b92

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva fjør hen isedenfor da?

Anonymkode: ae794...b92

Jeg henter han etter skolen så han får komme hjem og slappe av.

Skrevet

Dette er helt normalt :) Tenk hvor mange nye inntrykk de små kroppene plutselig må fordøye ❤️ 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henter han etter skolen så han får komme hjem og slappe av.

Da er han heldig som har foreldre som har mulighet til å hente tidlig. Den muligheten har jeg bare om jeg slutter å jobbe,så her er hun på SFO etter skolen.

Anonymkode: ed5b5...ccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...