AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Jeg er blitt spurt om å være forlover til en venninne som skal gifte seg i all hemmelighet (jeg har selvfølgelig takket ja). Det blir brudeparet og to vitner. Vi er med på seremonien og skal ut å spise etterpå. That’s it. Det jeg lurer på, kjøper man gave til brudeparet da? I så fall hva? De har bodd sammen lenge og har snart to barn sammen. Anonymkode: 60da6...ef6
Ullvott Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Jeg ser det som en selvfølge å gi brudeparet bryllupsgave uansett hvordan de velger å legge opp bryllupsdagen sin. At de har levd lenge sammen og har barn spiller heller ingen rolle til eller fra. Akkurat det har de jo til felles med ca 90% av alle brudepar.
Wonders Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 (endret) Ja man kjøper gave. Selv hadde vi alt like angående vårt bryllup, bare at det ikke var hemmelig. Vi fikk blant annet fine sterke champangeglass; https://www.kitchn.no/nettbutikk/glass-krus/champagneglass/?MF=Ritzenhoff Champagneglass fra Ritzenhoff, håndmalt og unike. Endret 3. september 2018 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå