Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være en del andre enn meg som har motstått fristelsen til å åpne den, for det er ikke særlig mange som har lest den. Jeg er normalt ikke særlig standhaftig når det gjelder å finne ut hva som skjer i serier jeg følger med på, men når det gjelder denne type serie, da vil jeg ikke vite!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Hehe, jeg har tenkt tanken jeg også :ler:

En serie som denne synes jeg blir helt ødelagt hvis man på forhånd vet hva som skjer!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg vil ikke lese den. For det er den kuleste serien på lenge! Håper det kommer en ny av 24, noen som vet?

Skrevet

Jeg skal ikke lese den. Lost skal nytes!

Gjest gjest1
Skrevet

Good for you :) Jeg har to problemer:

1. Jeg er utålmodig og MÅ se de nyeste episodene så snart de kommer

2. Jeg MÅ skravle om de etterpå

Skrevet
Håper det kommer en ny av 24' date=' noen som vet?[/quote']

Der blir mer å se av 24 ja :wink:

Skrevet
Good for you :) Jeg har to problemer:  

1. Jeg er utålmodig og MÅ se de nyeste episodene så snart de kommer

2. Jeg MÅ skravle om de etterpå

Ikke noe problem hverken at du må se de nye episodene så snart de kommer eller at du må skravle om dem Spidey. I det minste får jeg trent viljestyrken min og jeg blir litt småstolt av meg selv når jeg ikke åpner tråden. Har også vært innom hjemmesiden til serien en gang for å sjekke navnet på en av skuespillerene, UTEN å lese episode sammendragene. *stolt* :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Ok jeg trodde dette var sinnainnlegg :ler: men jeg skrev nå spoiler i overskrifta men urk at ingen har kommet så langt som meg da og vil diskutere det! Men, men... ikke fler episoder før 30 mars nå ;( Sesongpause er itte bra!

Skrevet

Jeg så spoiler'n din jeg Spidey. Det er nettopp derfor (og kun derfor) jeg ikke har lest tråden.

Har sett inntil episode 11 jeg da. Tror vi er et par episoder foran Norge her i Danmark.

Skrevet

Klarte ikke å motstå og leste tråden jeg da, men den ødela ikke stort.

Jeg kan nemlig motstå alt unntatt fristelser... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...