AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Jeg må bare innrømme at jeg fantaserer om jenter på 17, 18, 19 år. Selvfølgelig er jenter i 20-åra også attraktive, men tanken er ikke fullt like spennende. Selv har jeg bikket 30-tallet for en god stund siden. Da jeg selv var tidlig i 20-åra, var det modne damer i 40 og 50-åra som var mest spennende. Så jeg har tydeligvis en greie for aldersforskjell. Jeg mener at ingenting som har med seksualitet å gjøre er patetisk. Man tenner på det man tenner på, og man styrer det ikke. Det er heller ikke slik at jeg ikke kunne inngått forhold med omtrentlig jevnaldrende. Faktisk er det bare det jeg har erfaringer med, både da jeg var yngre og nå. Men jeg tar meg ofte i å fantasere om scenarier der jeg tilfeldigvis ender opp alene med en yngre jente.. Jeg gjør ingenting for å ta kontakt med jenter i denne alderen, da jeg tipper de aller fleste vil se på min alder som en stor dealbreaker. Aldersforskjellen er mye mer merkbar for dem som er yngst. Jeg ser jo det selv når jeg tenker på de som er 15 år eldre enn meg. I mine øyne har de alltid vært gamle. Men jeg hadde neppe sagt nei om sjansen bød seg. Hvor mener dere den moralske grensen går, med tanke på min alder? Ofte har jeg tenkt at jenta må minst være 20, iallefall for å inngå et forhold. Anonymkode: b0a3d...b75 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Som dame hadde jeg ikke klart å ha en partner som tidligere har hatt seg med en 17-åring da han var over 30 selv. Anonymkode: 24583...7b0 14
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Er 19 år og har hatt sex med to menn i 30-årene, og jeg har kun hatt sex med 4 personer hvis det er av interesse. Blir rett og slett mye mer tiltrukket av menn i 30-årene. Synes ikke det er noe umoralsk ved en slik aldersforskjell, gitt at begge parter er voksne (altså at jenta i hvert fall har blitt 18 år). Personlig er jeg lite interessert i gutter på min alder, og kunne aldri hatt sex med en gutt på 19 år. Anonymkode: 84ba2...495 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som dame hadde jeg ikke klart å ha en partner som tidligere har hatt seg med en 17-åring da han var over 30 selv. Anonymkode: 24583...7b0 Vel, det er jo ikke slik at man trenger å dele alt med partneren sin. Jeg ville aldri sagt det, tror jeg. Føler ikke noe slikt sier så mye om hvordan man er som person. Anonymkode: b0a3d...b75 1
Gjest Vanlig fyr Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mener dere den moralske grensen går, med tanke på min alder? Ofte har jeg tenkt at jenta må minst være 20, iallefall for å inngå et forhold. Anonymkode: b0a3d...b75 Den moralske grensen styres av loven. Selv tviler jeg på at jeg kunne ha hatt et forhold til noen som er veldig mye yngre ettersom jeg er av den rolige typen, som automatisk ville ha vært helt "sykt fossil" for en 18-20 åring. Når det kommer til hypotetiske scenarier om sex så blir det litt annerledes. Jeg har aldri gått eller går aldri etter noen som er yngre, men hvis jeg hadde vært brisen på en bryllupsfest eller lignende og en 18 åring hadde flørtet så hadde jeg sikkert gitt etter for fristelsen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 Tror de fleste menn tenner på kvinner på rundt 20. Ingen vits i å gjennomføre et helt skriftemål om det. Anonymkode: ec9e2...2d8 11
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Selv har jeg bikket 30-tallet for en god stund siden. Hvor lenge er "en god stund siden"? Anonymkode: 99c08...0c5 3
Ginavn Skrevet 1. september 2018 #8 Skrevet 1. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er "en god stund siden"? Anonymkode: 99c08...0c5 Kanskje det var i 1997 😛 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #9 Skrevet 1. september 2018 Du begynner å dra på åra. Helt normalt. Og nei, selvfølgelig bør du IKKE gjøre noe med det, det lyser av mangel på kontroll, som igjen vil gå utover deg selv. Det er som å farge håret sort og kjøpe sportsbil mens man bor i blokk. Nøy deg med fantasiene, og hold deg til kvinner over 25, er mitt råd. Anonymkode: ba77a...ab6 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #10 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du begynner å dra på åra. Helt normalt. Og nei, selvfølgelig bør du IKKE gjøre noe med det, det lyser av mangel på kontroll, som igjen vil gå utover deg selv. Det er som å farge håret sort og kjøpe sportsbil mens man bor i blokk. Nøy deg med fantasiene, og hold deg til kvinner over 25, er mitt råd. Anonymkode: ba77a...ab6 Haha! Hva? Anonymkode: ec9e2...2d8 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #11 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Hva? Anonymkode: ec9e2...2d8 Klassiske tegn på alderskriser og at man desperat forsøker å klamre seg til den ungdommelige vitalitet man føler man er i ferd med å miste. Joda, eldre menn kan være attraktive for kvinner i alle aldre. Desperasjon derimot, det tror jeg tvilsomt man lykkes med. Anonymkode: ba77a...ab6 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #12 Skrevet 1. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge er "en god stund siden"? Anonymkode: 99c08...0c5 2,5 år. Anonymkode: b0a3d...b75
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #13 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klassiske tegn på alderskriser og at man desperat forsøker å klamre seg til den ungdommelige vitalitet man føler man er i ferd med å miste. Joda, eldre menn kan være attraktive for kvinner i alle aldre. Desperasjon derimot, det tror jeg tvilsomt man lykkes med. Anonymkode: ba77a...ab6 Jo da, men hvordan mener du man skal bo før man berettiges en ny hårfarge? Anonymkode: ec9e2...2d8 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #15 Skrevet 1. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo da, men hvordan mener du man skal bo før man berettiges en ny hårfarge? Anonymkode: ec9e2...2d8 Hårfargen har ingenting med bolig å gjøre, men mange overvurderer hvor mørkt de farger det Anonymkode: ba77a...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #16 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hårfargen har ingenting med bolig å gjøre, men mange overvurderer hvor mørkt de farger det Anonymkode: ba77a...ab6 Menn er mest sexy når håret gråner litt. 40 + Hvis de tar vare på kroppen sin og har litt klasse. Anonymkode: ec9e2...2d8 1
SoWhat? Skrevet 1. september 2018 #17 Skrevet 1. september 2018 Tror ikke at det er så uvanlig, og det gjelder begge kjønn. Forskjellen er vel at kvinner oftest ser på de under 20 mer som "barn"? Vet om damer i både 30,-og 40-årene som har mye yngre partnere, men de er fra 23 og oppover. Det kan kanskje ha med at gutter bruker litt lengre tid på å bli voksne. Når det er sagt, så er 17 år altfor ungt for en mann på din alder, men du har jo selvinnsikt nok til å se det selv. Om du hadde datet ei på nitten, så hadde det ikke vært noe katastrofalt akkurat. Å fantasere er ikke så farlig. Du er nok ikke den eneste, for å si det sånn. 1
SoWhat? Skrevet 1. september 2018 #18 Skrevet 1. september 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo da, men hvordan mener du man skal bo før man berettiges en ny hårfarge? Anonymkode: ec9e2...2d8 Eller sportsbil...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #19 Skrevet 1. september 2018 Så lenge det er lovilg og begge er med på det, så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 8593b...fe7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #20 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn er mest sexy når håret gråner litt. 40 + Hvis de tar vare på kroppen sin og har litt klasse. Anonymkode: ec9e2...2d8 Jeg synes menn er mest sexy når de er fornøyd og finner roen i den alderen de, til enhver tid, er i. Men tenårene og godt voksen er ofte kritiske faser for begge kjønn. Det er da de finner hverandre og gjør noe dumt som de typisk angrer på. Tenåringene må nok angre lengst. Men de møter til gjengjeld ofte mer sympati for hva de holder på med. Anonymkode: ba77a...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå