Gå til innhold

Er orgasmen best for jenter eller gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften, er orgasmen best for jenter eller gutter?

Anonymkode: 60673...339

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal man vite det? En mann har aldri opplevd kvinnelig orgasme, og en kvinne har aldri opplevd mannlig orgasme. 

Anonymkode: d90cb...88f

• Liker 14
Skrevet

Det vet vel ingen. Men fra mitt perspektiv som mann virker det som damenes orgasme er bedre. 

Den varer lengre tid og virker ofte mer intens. De kan også gjerne ha mer enn en orgasme.

I tillegg blir damer ofte "mette" lengre. Det går lengre tid før de har behov for sex og orgasme igjen. 

Mens menn får kjapt orgasme, og kort tid etterpå er klar for å ha sex igjen. 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man vite det? En mann har aldri opplevd kvinnelig orgasme, og en kvinne har aldri opplevd mannlig orgasme. 

Anonymkode: d90cb...88f

Sant det, men et inntrykk må sexpartnere ha? Litt uerfaren selv jeg, men hører dem sier jenter har det best. Opplever selv å høre nabogutten sine stønn hver kveld og han bråker mer enn dama.

Skrevet

Kvinner

Anonymkode: 610ee...f7c

Skrevet

Ingen menn jeg har møtt har hatt bedre orgasmer enn meg tror jeg. Litt rart da, hvis kvinner har bedre, men menn virker til å mer lyst på sex, hehe. Men så er sex godt uten orgasme også da, spør du meg.

Anonymkode: f1b7f...059

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen menn jeg har møtt har hatt bedre orgasmer enn meg tror jeg. Litt rart da, hvis kvinner har bedre, men menn virker til å mer lyst på sex, hehe. Men så er sex godt uten orgasme også da, spør du meg.

Anonymkode: f1b7f...059

Takk for fint svar😊😉

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

rart da, hvis kvinner har bedre, men menn virker til å mer lyst på sex, 

Det kan jo skyldes at menn ikke blir fullstendig tilfredsstilt selv om vi får utløsning / orgasme. Menn blir ikke helt "mette", så da er det ikke så rart at vi ganske fort blir "sultne" igjen. 

• Liker 2
Skrevet

Må det være en konkurranse ?  Kan de ikke være like bra? 

• Liker 3
Skrevet

Når du klør deg i øret, er det da best for øret eller fingen? Svaret er gitt.

Anonymkode: 78152...415

• Liker 8
Skrevet
27 minutter siden, stan skrev:

Det kan jo skyldes at menn ikke blir fullstendig tilfredsstilt selv om vi får utløsning / orgasme. Menn blir ikke helt "mette", så da er det ikke så rart at vi ganske fort blir "sultne" igjen. 

Dere har det med å være vanskelige  å gjøre til lags. 

Skrevet

Virker som om kvinner generelt har vanskeligere for å få orgasme, mens når den kommer oppleves den som sterkere enn menns. Det er bare mitt inntrykk.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min pikk er i hvert fall mer erogen enn fingrene, men jeg kan jo ikke snakke for alle menn.

Anonymkode: e9fb1...74a

• Liker 4
Gjest peachblossom
Skrevet
1 hour ago, stan said:

Det vet vel ingen. Men fra mitt perspektiv som mann virker det som damenes orgasme er bedre. 

Den varer lengre tid og virker ofte mer intens. De kan også gjerne ha mer enn en orgasme.

I tillegg blir damer ofte "mette" lengre. Det går lengre tid før de har behov for sex og orgasme igjen. 

Mens menn får kjapt orgasme, og kort tid etterpå er klar for å ha sex igjen. 

Ikke nødvendigvis. Jeg er uten tvil klar for å ha sex igjen før min mann er klar :)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sant det, men et inntrykk må sexpartnere ha? Litt uerfaren selv jeg, men hører dem sier jenter har det best. Opplever selv å høre nabogutten sine stønn hver kveld og han bråker mer enn dama.

Sett på litt musikk i stedet for å lytte til når andre har sex. 

Anonymkode: 8c78d...643

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste svaret ever.

Anonymkode: 95dcf...3be

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville egentlig sagt kvinner, men så fikk jeg oppleve å gi kjæresten en intens orgasme jeg aldri har sett eller trodd en mann kan få. Han sa selv at han aldri har opplevd lignende eller trodde det gikk an. Og ut ifra hans reaksjon har ikke jeg vært i nærheten av en slik intens orgsme før heller. 

Så nå vil jeg heller svare; det kommer helt an på orgasmen. 

Anonymkode: 2d1db...8e7

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha ligget med samme mann i 6 år, vil jeg si at vi får like gode orgasmer. Mine er «lange» og flere på en gang, drar mer ut i tid fordi jeg pauser imellom, men han kommer også flere ganger, 2-3 når han først kommer. And by the looks of it; ser det ut til at vi har samme intensitetsnivå og utbytte av det. 

Anonymkode: 95dcf...3be

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😅

Anonymkode: 05a96...f95

Skrevet
20 minutter siden, peachblossom skrev:

Ikke nødvendigvis. Jeg er uten tvil klar for å ha sex igjen før min mann er klar :)

Joda, damer klarer gjerne flere runder etter hverandre. Men så går det lengre tid før behovet for sex kommer tilbake. Dette varierer jo selvfølgelig fra dame til dame, men også for samme dame over tid. 

47 minutter siden, OPIgirl skrev:

Dere har det med å være vanskelige  å gjøre til lags. 

Tror mange menn opplever damer som ganske vanskelige å få i mål. 

Men det er jo uansett ikke ett kappløp, om å gjøre å komme først i mål. Tvert imot, både dama og jeg får mye kraftigere orgasmer om vi holder på lengre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...