Gå til innhold

Testosteron

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Guttejente

Har alltid følt meg mer som gutt enn som jente og alltid ønsket jeg var født gutt.. Imidlertid er jeg ikke helt sikker på om jeg noengang kommer til å ville operere meg til å bli en gutt, da jeg av natur har et UTROLIG feminint utseende. 1.50 høy, slank med veldig brede hofter og store pupper, "babyansikt" med store øyne og bitteliten nese, etc.. I det hele tatt et ganske håpløst utgangspunkt.

Imidlertid har jeg lyst til å bli mer maskulin enn jeg er nå. Har alltid gått kledd i "gutteklær", hatt kort hår, drevet med gutteaktiviteter - men jeg får aldri muskler, og har kjempelys pipestemme, og er i det hele tatt veldig håpløs :(

Så har jeg tenkt i det siste da.. At jeg har hørt veldig mye "positivt" om steroider og sånt i den forbindelse, at de skal inneholde testosteron og gjøre en mer maskulin. At jenter pleier å få mer muskler, dypere stemme etc av det..

Og nå har jeg fryktelig lyst til å prøve det.

Men hvordan får man egentlig tak i noe sånt?

Og har det noen grusomme bivirkninger jeg aldri har hørt om? (i tillegg til det jeg har nevnt har jeg hørt at man får mindre feminine former, mister mensen, får mer kroppshår, kan bli mer aggressiv.. mensen har jeg ikke hatt på mange år pga forskjellig prevansjon og kroppshår og aggressivitet er helt greit.. miste feminine former er en fordel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...