AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 god dag, jeg har så sinnsykt vondt i brystene på over en uke og aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv. tar paracet, men hjelper ikke helt:( har tatt graviditettester, men negativt:) og om det er pms vet jeg ikke fordi dette opplever jeg bare noen dager før jeg skal få mensen og pleier ikke å få så vondt og veldig ofte får jeg ikke en gang vondt. Noen som har opplevd dette som kan forklare meg? har vært hos lege.. men føler ikke han tar meg så seriøst Anonymkode: c81f2...732
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Be om å ta hormonprøver, (blodprøve) kanskje? Anonymkode: dea12...add
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be om å ta hormonprøver, (blodprøve) kanskje? Anonymkode: dea12...add hva slags prøve?:) Anonymkode: c81f2...732
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Hvor i syklusen er du da? Anonymkode: 45013...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå