AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hvis du skulle velge en organisasjon å gi fast til hver måned, hvilket ville du velge? Har gitt til tre stykker i mange år,men økonomien er blitt trangere,så må velge: Kirkens Bymisjon, Leger uten grenser eller Stiftelsen Flyktninghjelpen. Hvilke ville du valgt? Eller kanskje du ville valgt en annen organisasjon? Hvorfor? Anonymkode: 72d76...ba1
Splittbinders Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Av disse ville jeg valgt Kirkens Bymisjon. Og det er for ordens skyld ikke religiøst motivert. Jeg finnes ikke religiøs, men gjennom jobben min kjenner jeg til mye av det de gjør, og de gjør mye bra. 2
Perle Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 (endret) Jeg støtter flere, men bare dyrevernsoganisasjonen og omplasseringsentre. Ellers kunne jeg tenke meg et fadderbarn. Endret 1. september 2018 av Perle
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Solplassen eller lignende, de driber med flott arbeid! Anonymkode: 0ffad...fa9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Av de du har listet opp ville jeg valgt flyktningehjelpen. Anonymkode: 7ea08...678
_popcorn_ Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 Jeg gir ikke fast, men gir litt etter hvordan økonomien er de ulike månedene. Jeg gir til Stiftelsen Organdonasjon LHL min lokale Dyrebeskyttelsen.
Tibbie Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Av de du har listet opp, så ville jeg valgt Flyktninehjelpen : ) Selv gir jeg til Greenpeace, Natur og Ungdom, Amnesty og Dyrebeskyttelsen. Har jobbet frivillig i de tre siste og Røde Kors i mange år. Nå er jeg nok mest lidenskapelig engasjert i Dyrebeskyttelsen. Om jeg ikke følte at jeg allerede bruker nok penger på veldedighet, så ville jeg nok gitt litt til en flyktningeorganisasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå