Duff Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Til en rimelig penge. Har så løs hud langs halsen jeg skulle strammet litt opp. Forventer ikke underverk men pittelitt hadde hjulpet. Har ingen rynker jeg skal ha bort, lever fint med de som er.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Prøv heller plasmapen. Det koster noen tusenlapper men holder i mange år og kremer for mange år blir kjapt mange tusenlapper det også. Anonymkode: 54068...dc2
Duff Skrevet 2. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv heller plasmapen. Det koster noen tusenlapper men holder i mange år og kremer for mange år blir kjapt mange tusenlapper det også. Anonymkode: 54068...dc2 Hva er plasmapen?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 På 1.9.2018 den 6.47, AnonymBruker skrev: Prøv heller plasmapen. Det koster noen tusenlapper men holder i mange år og kremer for mange år blir kjapt mange tusenlapper det også. Anonymkode: 54068...dc2 Jeg har prøvd det. Humbug! Anonymkode: 038f8...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå