Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en person på et felles arena, som gjorde at vi naturlig nok snakket sammen. Dette varte noen dager, og jeg så også henne tilfeldigvis ute. Da pratet vi naturlig nok sammen, og hun var veldig koselig og hyggelig. Mannen hennes var også hyggelig som henne. 

Så gikk det ei tid, hvor jeg hang med min vanlige omgangskrets med bekjente. Så fikk jeg spørsmål fra den ene om hvordan jeg kjenner "navnet på hun som jeg tidligere hadde møtt". Dette skal visst ha vært en slektning av henne, og jeg fikk inntrykk av at hun virket litt irritert ut under utspørringen. Jeg forklarte overrasket men rolig hvordan jeg hadde møtt henne osv.

Og nå i ettertid når jeg møtte denne kvinnen på kjøpesenteret, så hilste jeg. Men da løftet hun på haken og bare gikk fort og bestemt😮 Hun har ved flere andre anledninger bare oversett meg og sett sur ut. Og igjen står jeg veldig forvirret ???

Selvfølgelig trenger hun ikke å ha kontakt med meg om hun ikke vil, men hvorfor denne plutselige reaksjonen? Kan det ha en kobling til hennes slektning, som reagerte irritert at jeg hadde litt kontakt med henne?

Kan noen være så snill å tolke dette sammen med meg? 😕 Jeg tåler et ærlig svar, og er villig til å lære av alle svar.

Anonymkode: c97c6...2f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen folk er bare rare sånn. Jeg tror ikke du skal tenke så mye på det. La henne være og tenk at det må skyldes en sinnslidelse eller noe sånt. Det har ikke noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 6262f...91e

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen folk er bare rare sånn. Jeg tror ikke du skal tenke så mye på det. La henne være og tenk at det må skyldes en sinnslidelse eller noe sånt. Det har ikke noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 6262f...91e

Jeg lurer bare på om de mener jeg ikke er bra nok for hennes vennskap:klo: Det hele er så merkelig..

Samme hva det er så ønsker jeg en form for bekreftelse for hva dette kan bety. Bare da kan jeg få ro i sjelen..

Skrevet

Spør felles bekjent hva som feiler henne.

Skrevet
8 minutter siden, wintergirl skrev:

Spør felles bekjent hva som feiler henne.

De kommer aldri til å innrømme/fortelle noen ting. Så er jeg redd for at det skal bli enda mer snakk om jeg stiller dem spørsmål.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kommer aldri til å innrømme/fortelle noen ting. Så er jeg redd for at det skal bli enda mer snakk om jeg stiller dem spørsmål.

Da overser du dem også. Bare gjør det. Lat som de er luft. 

• Liker 1
Skrevet

Det er slike mennesker som snakker sammen og når den ene mener du ikke er god nok følger den andre etter. Gi beng i de. 

Skrevet

Kanskje hun går i egen verden og ikke registrerer at du er der? Ofte jeg ser direkte på folk på gata og ikke engang oppfatter at de er der, og får rykte på meg på å være overlegen og falsk. Mener jo ingenting slemt med det fra min side og skulle ønske ingen tok det personlig

Anonymkode: 2e61c...902

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å overse henne og se sur ut uten å tenke noe mer over det. Du trenger ikke dette mennesket.

Anonymkode: c359e...f30

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at du ikke spurte om personlige ting som de tok ille opp? Hun slektningen hadde vel ikke fått nyss om dette hvis det ikke var for at noe skjedde under møtet deres som det ble snakket om etterpå.

Jeg får følelsen av at det er noe her som du ikke forteller. Det er høyst uvanlig at folk oppfører seg slik du beskriver hvis det ikke er en grunn for det.

Anonymkode: 47a50...3eb

Skrevet

Kan du ha fortalt noe som egentlig var hemmelig for henne? Klart, hvis du har fortalt til hennes familiemedlem at 'nei, hun traff jeg på et swingersarrangement!', så kan du jo ha tråkket litt i salaten... :ler:

Sier jo ikke at det må ha vært noe sånt, men er jo veldig merkelig av henne.. 

Anonymkode: 2fb6e...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...