AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Del Skrevet 31. august 2018 Mannen og jeg kan tenke på de samme tingene helt tilfeldig, til den ene av oss nevner noe av hva som lå i tankene. Da utbryter en av oss at akkurat det samme lå i tankene for få sekunder siden. F.eks kan mannen min tenke på at han har lyst på pannekaker til middag. Så kommenterer jeg plutselig at "Hei, kanskje vi kan ta pannekaker i dag?". Det er også ord som går igjen. At vi tenker på det samme ordet når det gjelder folk, filmer, situasjoner osv. Det har også hendt at jeg har kommet på tilfeldige ting som jeg ønsker å nevne for mannen, og da har han 90% av tilfellene sagt at han tenkte akkurat på det samme for noen sec siden Det samme gjaldt for en kollega av meg. Da jeg spurte han om noe, så ble han skremt som han sa. For han tenkte på akkurat det samme.. Det er ikke det at jeg føler hva andre tenker, men det ramler liksom ut av meg.. Tanker? Anonymkode: d1a14...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. september 2018 #2 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg og eksen hadde det helt likt😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg og eksen hadde det sånn også 😂 Til slutt lo vi hver gang fordi det var så latterlig at det aldri slo feil 😅 Sa ofte det samme i munnen på hverandre også. Anonymkode: 403b5...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. september 2018 #4 Del Skrevet 1. september 2018 Fordi dere er "tvillingsjjeler", og i det at dere liker hverandre og føler dere som en enhet så legger dere merke til alt som er likt, og overser det som er ulikt. Dette varer akkurat til dere står i en krise, der dere står hardt opp mot hverandre, og da legger merke til alt som er ulikt dere imellom. Altså har det med innstilling dere har til hverandre å gjøre. Når man elsker/liker noen, og det er gjensidig ønske om forståelse for hverandre, så er man like. For det er det man velger å se. Når man er i konflikt er det de ulike ting som vektlegges. En av utviklingens små triks til å få mennesker til å skape par og grupper, fordi vi ikke er skapt til å klare oss alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #5 Del Skrevet 1. september 2018 Sånn har vi det også. 20 år ilag nå. Anonymkode: f4bd9...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #6 Del Skrevet 1. september 2018 Tankeoverføring er ikke så uvanlig, vi er bare ikke så vant til å tenke i de baner. Anonymkode: 69cb4...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 1. september 2018 #7 Del Skrevet 1. september 2018 Sånn hadde min eks mann og jeg det også, ofte. Det er ganske sprøtt! Noen ganger er det kanskje sli at man ser noe på TV eller ut av bilvinduet eller hører en sang som assosieres med samme / felles minner, men andre ganger må det være ren tankeoverføring. Da jeg var ung og var veldig ofte sammen med og hadde kontakt med en god venninne, var det utrolig ofte at vi plukket opp telefonen for å ringe hverandre samtidig eller jeg fikk en epost fra henne i det jeg trykket send på min. Det var nesten rarere, for da var vi jo ikke i fysisk kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå