Gå til innhold

Oppbevaringsboks til kjøkkenkost/rengjøring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de har sånn oppbevaringsboks til å ha oppvaskbørste i til kjøkkenet?

Anonymkode: 62c32...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde av hva du mener? Har ikke hørt om det, men godt mulig jeg har sett det i en eller annen butikk. Selvhjelp jeg oppvaskkosten stående i et glass med utvannet zalo antibakteriell på benken.

Anonymkode: 9da37...26a

Skrevet

Min er i hvit plast, kjøpt på Coop Extra, der de har litt kjøkkenutstyr :)

Men heter nok egentlig bestikkholder eller bestikkurv, selv om de fleste jeg kjenner bruker den til oppvaskkosten :)  finner sikkert hos Europris, Ikea, Clas Ohlson og liknende steder

Anonymkode: 05cd7...806

Skrevet

Min er fra Europris. Den er beregnet for tørking av bestikk (som jeg bruker den til), mamma bruker likens til oppvaskkosten.

Anonymkode: 3ccb8...d81

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilde av hva du mener? Har ikke hørt om det, men godt mulig jeg har sett det i en eller annen butikk. Selvhjelp jeg oppvaskkosten stående i et glass med utvannet zalo antibakteriell på benken.

Anonymkode: 9da37...26a

Din måte er faktisk ikke så smart som den høres ut. Flytende såpe er så konsentrert at ingenting kan vokse der, men når du tynner den ut risikerer du at bakterier og mugg kan overleve. Tilsett matrester, og du kan ende opp med å ha oppvaskkosten i en muggen bakteriebuffet. Det er bedre å skylle av kosten etter bruk og la den tørke, for det hindrer bakterier og mugg.

En bestikkurv fungerer utmerket til oppvaskkoster. Det er også mulig å henge den i en krok over vasken, bare pass på at vannet drypper ned på vasken så ikke benkeplaten ødelegges.

Anonymkode: bdb30...5de

• Liker 2
Skrevet

På IKEA har de en boks med rist i som er beregnet til svamper og oppvaskkoster😊

Anonymkode: b7e04...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...