Linkas Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Jeg har vært så heldig å fått forkalkning i ene skulderen. Så lenge den ikke belastes for mye kan den fungere fint lenge uten symptomer. Men etter noen dager på jobb er det så vondt at jeg trenger hjelp for å få av å på meg klær.. Legen mener det hjelper på med trening, men hva kan da fungere uten at det blir så jæ%@#$& vondt?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Gå til fysioterapeut Anonymkode: 4c24e...889
Duftavsommerregn Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 20 timer siden, Linkas skrev: Jeg har vært så heldig å fått forkalkning i ene skulderen. Så lenge den ikke belastes for mye kan den fungere fint lenge uten symptomer. Men etter noen dager på jobb er det så vondt at jeg trenger hjelp for å få av å på meg klær.. Legen mener det hjelper på med trening, men hva kan da fungere uten at det blir så jæ%@#$& vondt? Søk dette opp på nettet, der finner du enkle øvelser for slike lidelser du kan trene på jevnt og trutt. De gjør ikke veldig vondt, og de hjelper veldig på muskelplager og forkalkninger om du gjør de fast over tid. Det har iallefall jeg erfart. Sitte foran en pc på et kontor dyrker frem slike lidelser, og det hjelper med slike enkle øvelser hver dag, da også i arbeidsdagen der du setter av 10 minutter for enkle øvelser som bryter opp den statiske arbeids hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Gå mye tur. Anonymkode: 7dcac...3b5
Linkas Skrevet 1. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2018 Skal søke opp dette å se, begynner å bli mektig lei. Jobber i dagligvarebutikk, så er veldig greit at kroppen fungerer til daglig. Takk for tips Duftavsommerregn 👍 Har prøvd fysioterapi, ble ikke noe bedre faktisk. Det syntes jeg var litt rart.. Men men. Får bare prøve seg litt frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå