Gå til innhold

Noen som har prøvd å vaske denne buksa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd å ødelegge noe i vask før, så det går nok fint. Det står på lappen om den kan strykes. 

Skrevet

Du burde vasket den før bruk, siden det er mye kjemikalier i nyproduserte tekstiler. 

Anonymkode: 7917b...140

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/underdeler/bukser/jill-bukse/prod806449023.html

Elsker denne buksa, så har ikke turt å vaske den enda, er så livredd for at den skal krympe og bli stygg etter vask. Noen som har erfaring med å vaske slike bukser? Står at den skal skal vaskes på 30 grader i maskin. Burde den strykes også? 

Anonymkode: 462f2...dec

Stoler du like lite på alle andre produsenter sine instrukser?

Anonymkode: 66e28...3cf

Skrevet

Den er laget av trikot av viskose og elastan. Jeg har inntrykk av at denne blandingen holder seg godt i vask, uten særlig behov for stryking. 

Anonymkode: 4dc7f...52d

Skrevet

Oi, det var en grusom bukse!

Men til saken: Det meste av klær fra billigkjedene blir vel raskt stygge etter noen vasker?

Anonymkode: 8b47e...538

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, det var en grusom bukse!

Men til saken: Det meste av klær fra billigkjedene blir vel raskt stygge etter noen vasker?

Anonymkode: 8b47e...538

Grusom på de bildene ja, men i virkeligheten er den kjempefin. Superkomfortabel også. Jeg har den stripete, ikke noe leopardmønster...

På 1.9.2018 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Den er laget av trikot av viskose og elastan. Jeg har inntrykk av at denne blandingen holder seg godt i vask, uten særlig behov for stryking. 

Anonymkode: 4dc7f...52d

Ok, flott :) 

På 1.9.2018 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Du burde vasket den før bruk, siden det er mye kjemikalier i nyproduserte tekstiler. 

Anonymkode: 7917b...140

Det visste jeg ikke, men takk for informasjonen

På 1.9.2018 den 15.45, AnonymBruker skrev:

Stoler du like lite på alle andre produsenter sine instrukser?

Anonymkode: 66e28...3cf

Hæ?

Er bare det at jeg har hatt en del slike "sommerbukser" fra Cubus og litt forskjellig, og de har krympet helt i vask til dukkeklær og blitt krøllete. Har aldri vasket sånne penbukser før så er litt nervøs for at den skal krympe og bli stygg. Men jeg får følge anvisningene som står på nettsiden... tror jeg kommer til å kjøpe ei til i tilfelle den skulle bli ødelagt i vask.

Anonymkode: 462f2...dec

Skrevet

Om du er veldig redd kan du håndvaske, eller kjøre håndvaskprogram på maskinen, det gjør jeg omtrent alltid på bukser uansett, iallfall jeans. Eventuelt kan du sende den på rens, koster ikke allverdens.

Men når jeg finner et superfint plagg jeg bare ELSKER på billigbutikker som Gina Tricot så kjøper jeg gjerne to av den, erfaringsmessig så er det ganske dårlig kvalitet og de får fort nupper, slites eller krymper selv om jeg vasker de på 20 grader.

Anonymkode: 9c337...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...