Gå til innhold

Finne tall i reklamefilmene- vant jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sendte inn en sms med tallene man skal finne i reklamen. Fikk denne meldingen tilbake: Takk, adressen din er registrert. Premiene du vinner kan hentes i en KIWI, SPAR eller Meny butikk. Du får verdibevis i posten etter påske pga postgangen. Gratulerer!

Er dette noe alle får eller vant jeg? Vet noen hva slags verdibevis jeg får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig VANT du og vil etter påske få verdisjekken som du kan handle for i en av disse butikkene.

Koldbruna

Skrevet

jeg fikk akkurat den samme meldingen:) Regner med jeg får en sjekk på mellom 50-100 kroner.

Gjest Pamella - ikke innlogget
Skrevet

Feil..

Dere får et ark med kuponger på ulike varer som de allerede har bestemt som du kan hente i butikken..

Noe forbanna juks mener nå jeg! Jeg hadde også håpet på et lite gavekort, men kunne istedet hente 4-6 spesifikke varer i butikken. Gjerne nyheter som de ønsker å reklamere ekstra for.

Pam

Skrevet

Syns da det er greit med forhåndsbestemte varer jeg - de er jo gratis og helt greie. Om du ikek vil bruke gavekortene så behøver du jo ikke gjøre det...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er jo reklame, så det er ikke så rart at de har sine produkter de vil du skal prøve.

Skrevet

Du får en eller to av de fem varene de reklamerer for i begynnelsen av "reklame-serien". (Cilit Bang tror jeg en av dem var..)

Synes det er helt greit jeg .. - det er en mulighet til å prøve noe jeg ikke har prøvd før - gratis (utenom 2 sms .. totalt ca kr. 1,- )

Sendte inn flere ganger - og fikk forskjellige varer forrige gang det var sånn.

Gjest Anonymous
Skrevet
Du får en eller to av de fem varene de reklamerer for i begynnelsen av "reklame-serien". (Cilit Bang tror jeg en av dem var..)

Synes det er helt greit jeg .. - det er en mulighet til å prøve noe jeg ikke har prøvd før - gratis (utenom 2 sms .. totalt ca kr. 1,- )

Sendte inn flere ganger - og fikk forskjellige varer forrige gang det var sånn.

Hva var det du fikk?

Skrevet

Jeg har vunnet flere ganger på en kveld, men fikk aldri noe som helst..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vunnet flere ganger tidligere. Husker ikke alle premiene, men det var diverse nye varer, blandt annet Sprite Zero, Maizenna cremefine (eller hva det heter..), noe tyggis, tror det også var noe shampo og sånt.

Skrevet

Jeg har også vunnet der, det samme har mannen min.

Tror vi fikk hver vår pakke med Gratinerte poteter ("ferske") og hver vår piano-yoghurt.

Gjest porselen
Skrevet

Den gangen jeg vant fikk jeg kuponger på fire ting som jeg kunne hente ut i en Kiwi butikk, nokså kjedelige ting men morsomt å vinne noe for en gangs skyld........... når lotto'n og skrapeloddene er imot meg.

Men kjedelig å dra til Kiwi som ikke er der vi handler til vanlig og som vi må kjøre bil til.

Skrevet

Forrige runde fikk jeg "gavekort" på gratinerte poteter, rekedalat, sjampo og rislunsj tror jeg.

Synes det er greit å ta med seg sånt jeg .. (men nå kjører jeg ofte forbi de aktuelle butikkene - sådet er ikke noe problem)

Dessuten er det en mulighet til å prøve noe annet enn det jeg til vanlig kjøper.

Skrevet

sist runde "vant" jeg 3 ganger, og endte opp med 3syreblokk tannkremer, 2 skinkesalater, 3 maisenna cremefin(eller hva det heter) og 2 fl sukkerfri sprite og litt annet. Helt greit da synes jeg! Det er da gratis

Gjest Madeline
Skrevet
Vinner ALLE?

Det kan nesten virke sånn. Jeg har vunnet flere ganger før. Passer på å ringe inn to ganger: en premie til meg og en til mannen min. Det er nemlig max. 2 premier pr husstand. Har vært fornøyd med de tidligere premiene jeg. Har regnet ut at hver av premiene mine har hatt en verdi på ca 70 kr. Ikke så mye kanskje men det er da litt.

Skrevet

Fikk nesten lyst til å prøve selv nå jo. :-) Det er gøy å få ting gratis! :-)

Skrevet

Jeg fikk 4-5 gavekort lapper på nye produkter. Helt ok synes jeg.

Det erprodukter for en snau 100 lapp pr premie.

På gavekortene står det et referanse nummer. Du kan ringe inn i en ny konkuranse med disse og konkurere om matvarer for 50.000 eller så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...