vivale Skrevet 31. august 2018 #1 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Hvor lang tid i forveien er det vanlig å invitere til 1 års dag for familie/venner? Endret 31. august 2018 av vivale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Del Skrevet 31. august 2018 Skal dere ha det en helg, ville jeg invitert minimum 4 uker før sånn at alle som er viktige kan komme (i min familie er alle mye opptatt i helgene). Anonymkode: c2ded...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivale Skrevet 31. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 31. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal dere ha det en helg, ville jeg invitert minimum 4 uker før sånn at alle som er viktige kan komme (i min familie er alle mye opptatt i helgene). Anonymkode: c2ded...7c0 takk litt redd for at folk skal glemme av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Del Skrevet 1. september 2018 En måned kanskje. Nær familie setter vel av datoen en stund før siden de vet at ungen har bursdag den helgen Anonymkode: c120f...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 1. september 2018 #5 Del Skrevet 1. september 2018 Det variere, til tantungen min ble jeg invitert dagen før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 1. september 2018 #6 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg inviterer til voksenbursdag ca tre uker før. Besteforeldre har da gjerne allerede sjekka når vi skal feire dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå