AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Har møtt en type noen mnd.Har begynt å bli så redd for å bli dumpa.Kanskje han ikke liker meg nok.Jeg er ikke fin nok osv. Har vært usikker på mine følelser ovenfor han også.Men har begynt å bli så usikker på om han liker meg nok.Nå har jeg sagt det er best vi bare er venner.Men jeg liker han og savner han. Anonymkode: 3cc81...59b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Hvorfor er jeg så usikker på mine følelser og hans følelser ovenfor meg? Anonymkode: 3cc81...59b
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 På 31.8.2018 den 22.16, AnonymBruker skrev: Hvorfor er jeg så usikker på mine følelser og hans følelser ovenfor meg? Anonymkode: 3cc81...59b Du ble misbrukt som barn? Du tror på Murphy's lov? Du er hjernevaska av KG?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Du har dårlig selvbilde. Anonymkode: e96ea...7a6
Bag Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Noe av viktigste i livet er å lære å tørre ta noen sjanser. Av og til misslykkes man, blir litt såret og må lære seg å blåse det vekk. Tar man ingen sjanser har man ingen sjanse for å vinne. De gangene man vinner er mange ganger verdt de gangene man misslykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå