Gå til innhold

Trenger en feelgood-serie eller film!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ett eller annet for å okkupere hodet litt fra mange dramatiske hendelser i det siste. Jeg trenger å koble ut. Ønsker ikke noe som er film/serie som man må tenke seg mye gjennom. Det må være noe jeg kan holde på med håndarbeid til. Har gått litt lei av å se samme filmene og seriene på repeat.

Av serier jeg liker:
- Anne With an E (Jeg heter Anne) - skikkelig feelgood med nok drama til å holde interessen, men likevel supersøt og drømmende.
- The Big Bang Theory - lett å fordøye, liker humoren.
- Catfish - liker litt reality og drama.
- American Horror Story

Av filmer jeg liker:
- Type film som American Pie - litt pervers, humor, college-humor (Clueless, American Pie, Bring it On...)
- Litt drama (Cyberbully, Odd Girl Out, Girl Interrupted, What's Eating Gilbert Grape, Thelma and Louise, The Runaways...)
- Musikaler (Sound of Music, Little Shop of Horrors, Mary Poppins, Phantom of the Opera...)
- Skrekkfilmer (Friday the 13th, Nightmare on Elm Street, Chukcy/Child's Play... liker ikke Paranormal Activity eller The Conjuring)
- Disneyfilmer!

Anonymkode: b0bf1...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Schindlers liste?

Anonymkode: e8d62...1db

Skrevet

Call the midwife, Ozark, to all the boys I loved before, black books, doktor foster, orange is the new black... 

Også digger jeg science fiction så jeg nevner en lite kjent/sett trilogi som nå er tilgjengelig på Netflix: Pitch black, Chronicles of Riddick og Riddick (i den rekkefølgen). 

Anonymkode: 9090d...25e

Skrevet

Grace and Frankie - lun komedie-serie, med to velvoksne damer i hovedrollene :) 

Anonymkode: 29bfd...132

Skrevet

Du må definitivt se Friends, dersom du ikke har sett det. Nei forresten, om du har sett det før så er det like gøy å se det 2. gangen. Har sett mange serier opp igjennom i alle sjangre, men for meg så topper Friends både Breaking bad og Game of Thrones. Og alle andre serier.

Begynte å se på det etter et tips fra en fyr, det hadde skjedd mye vondt i livet mitt på den tiden. Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: c4e28...4be

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes Wilfred er skikkelig kos :) Liker også Best Før serien med Linn Skåber 

Anonymkode: 846e0...7f5

Skrevet

Jeg har sett Gilmore girls mange ganger! Den er koselig. 

Av nyere tid, syns jeg This is us er en fin og koselig serie. Jeg er ikke typen som griner, men griner mye til denne. Rørende og koselig serie med en liten dose drama. 

Anonymkode: ce66e...d06

Skrevet

The way way back, veldig good feeling film 😄 Starter ok, men så ender den på terningkast 5 litt ut i filmen 👍

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips og forslag! Her skal jeg skrive alle ned å pløye gjennom dem 😁

Anonymkode: b0bf1...9f9

Skrevet

Chesapeake shore.  Drama med masse familiekjærlighet. 

Army wives. 

Gilmore Girls  

Anonymkode: 4cecb...f07

Skrevet

Shameless (Amerikanske)

Modern family

Anonymkode: 97f9d...cb5

Skrevet

The OC

Gossip girl

Friends

Gilmore girls

Hart of Dixie

Frustrerte fruer

Mean girls

10 things I hate about you

Wild child

Anonymkode: 17c9a...fd6

Skrevet

De urørlige, L'ascension(The Climb), Derek

Skrevet

Friends og En Moderne Familie går hele tiden på «re-run» her når jeg bare trenger å ha noe lett å se på :) 

Skrevet

Jeg syns Younger er en sånn passe enkel feelgood-serie. Den kan sees på Tv2 Sumo.

• Liker 1
Skrevet

Best før, sense8, fødeavdelingen:)

Anonymkode: bdf7c...233

Skrevet
På 1.9.2018 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Du må definitivt se Friends, dersom du ikke har sett det. Nei forresten, om du har sett det før så er det like gøy å se det 2. gangen. Har sett mange serier opp igjennom i alle sjangre, men for meg så topper Friends både Breaking bad og Game of Thrones. Og alle andre serier.

Begynte å se på det etter et tips fra en fyr, det hadde skjedd mye vondt i livet mitt på den tiden. Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: c4e28...4be

Hvem er det egentlig som ikke har sett Friends? 

Anonymkode: 42d29...d33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...