klokk@ Skrevet 31. august 2018 #1 Del Skrevet 31. august 2018 Skal til Praha med mine 2 barn. Stemmer det at det ikke går noen buss/ tog direkte fra flyplass til sentrum? Hva har dere gjort når dere har reist til Praha?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 1. september 2018 #2 Del Skrevet 1. september 2018 (endret) Vi har bestilt skyss på www.prahaflyplass.com. Man blir møtt av en sjåfør i dress som kjører deg til hotellet i fin bil. Veldig bra! Selskapet heter vel Prague AirPort Transfers. Endret 1. september 2018 av Vampyrina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 1. september 2018 #3 Del Skrevet 1. september 2018 https://www.pragueairport.co.uk/nb/offentlig-transport-til-fra-flyplassen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 1. september 2018 #4 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg var der alene og tok rutebuss til flyplassen fra bussterminalen. Var bare tsjekkere på bussen og kosta sånn 2 kroner. Tok ikke lang tid heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 3. september 2018 #5 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg har pleid å ta bussen til nærmeste T-banestasjon, og så T-banen derfra inn til sentrum. Veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 3. september 2018 #6 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg tok vanlig buss og t-bane videre. Har vært overalt i Praha og du verden så enkelt det var med t-banen. Drømmer meg tilbake dit igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Del Skrevet 3. september 2018 2 hours ago, COSL Innovator said: Jeg tok vanlig buss og t-bane videre. Har vært overalt i Praha og du verden så enkelt det var med t-banen. Drømmer meg tilbake dit igjen Ble du klådd på av kåte menn på t-banen? Anonymkode: d3d67...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 3. september 2018 #8 Del Skrevet 3. september 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble du klådd på av kåte menn på t-banen? Anonymkode: d3d67...643 Nei, men forsøkt frastjålet noe i ryggsekken. Hadde kamerautstyr til flere tusen, men det lå nederst under noe klær. Det var skikkelig ekkelt for jeg kjente faktisk at de tok glidelåsen sakte opp. Da vi gikk av t-banen så så vi at alle glidelåser var åpnet, men heldigvis ikke noe stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 3. september 2018 #9 Del Skrevet 3. september 2018 Bruk godkjent taxi som står utenfor. Aldri bli med noen som bare kommer mot deg å spør om du trenger taxi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå