AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Jeg bor i borettslag og der er det ganske tett mellom leilighetene. Hele borettslaget er bygget i en firkant med en stor plass i midten/ bakgården. Det er på denne siden man kan se inn til naboene fra soverommet/ bad og inn til deres soverom/ bad dersom de ikke har trukket for gardiner. Jeg ser en gutt/ mann som aldri trekker for, han går naken i leiligheten og jeg kan se hele utstyret. Prøver å ikke se, men er ikke umulig å legge merke til det. Tror ikke han vet at folk kan se inn, fordi han virker ikke til å være brydd eller trekke for gardiner. Føler meg som en kikker som rett inn til han når han er helt naken. Burde jeg fortelle til han at man lett kan se inn til han og at jeg har sett han naken flere ganger? Jeg er er en kvinne i midten av 20 årene. Anonymkode: 82044...c59
magikeren Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Hadde ikke brydd meg med mindre det var en sterk grunn til å bry seg. Om jeg følte jeg ble en ufrivillig kikker hadde jeg nok nevnt det... Men at noen går nakne i egen bolig er ikke noe som plager meg . Skulle nok mye til før jeg sa noe 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, missmarthe skrev: Er han kjekk? Ja litt, men er et lite stykke til hans vindu, kan ikke akkurat stå med kikkert 😚 Anonymkode: 82044...c59
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 Naboen min har spilt en sang på repeat m høy grusom bass, så hører bare en strofe m dunk på repeat, i 6 timer. Blir gal snart. Anonymkode: 382aa...3ba 1
Mkigjen Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: kan ikke akkurat stå med kikkert Jodda, løp og kjøp 3
Hjerte Skrevet 31. august 2018 #7 Skrevet 31. august 2018 Nei, du trenger ikke si noe. Ikke med mindre du er veldig plaget. I så fall sier du det bare som det er: "Du, jeg blir litt brydd når jeg ser deg naken. Kunne du investere i gardiner eller bruke klær?" Blotting er en vederstyggelighet, helt naturlig nakenhet uten baktanke er noe annet. Gjør det klart at det ikke er noen stor sak og at dere fremdeles kan slå av en prat ved postkassene osv, og at gamle Olga ved siden av neppe har sett ham siden hun er så nærsynt likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 Dra for dine egne gardiner!, Mannen er i sin egen leilighet. Anonymkode: d2d18...9a7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #9 Skrevet 31. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bor i borettslag og der er det ganske tett mellom leilighetene. Hele borettslaget er bygget i en firkant med en stor plass i midten/ bakgården. Det er på denne siden man kan se inn til naboene fra soverommet/ bad og inn til deres soverom/ bad dersom de ikke har trukket for gardiner. Jeg ser en gutt/ mann som aldri trekker for, han går naken i leiligheten og jeg kan se hele utstyret. Prøver å ikke se, men er ikke umulig å legge merke til det. Tror ikke han vet at folk kan se inn, fordi han virker ikke til å være brydd eller trekke for gardiner. Føler meg som en kikker som rett inn til han når han er helt naken. Burde jeg fortelle til han at man lett kan se inn til han og at jeg har sett han naken flere ganger? Jeg er er en kvinne i midten av 20 årene. Anonymkode: 82044...c59 Det tviler jeg sterkt på. Anonymkode: dfd08...5b2
GammelKaktus Skrevet 31. august 2018 #10 Skrevet 31. august 2018 Ser ikke helt problemet jeg, du må jo ikke se inn hvis du ikke vil. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #11 Skrevet 31. august 2018 Du må stå på ditt soverom/bad for å se han naken på hans soverom/bad? Det er ikke vanskelig å unngå å se han naken, det er jo bare å trekke for egne gardiner på soverommet når du er der. Ellers er du vel i de andre rommene i huset og ser ikke denne mannen. Nei, det er ikke nødvendig å si ifra. Anonymkode: f0e1a...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #12 Skrevet 31. august 2018 Så lenge han ikke står og poserer klint opptil vindusglasset, så ser jeg ikke noe problem med at han er naken i leiligheten. Er du singel, TS? 😁 Anonymkode: 485e4...8cc
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #13 Skrevet 31. august 2018 Haha, vi hadde slike naboer også, exebisjonister. og der lå husene så tett at det ikke var tvil om at de ville bli sett. Damen i huset kledde alltid på seg fremfor vinduet og startet med bh og topp, og trusen til slutt. hun red typen også regelmessig fremfor vinduet, hun jumpet opp og ned, og et par hender kom opp og knep henne om puppene. De hilste aldri på gaten, men vi fikk mye besøk i den perioden de bodde der. Jeg syntes det var bare latterlig, men mannen min og kompisene hans likte det:-) Naboen din er nok fullt klar over hvem som kan se. Anonymkode: aabde...861 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #14 Skrevet 31. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja litt, men er et lite stykke til hans vindu, kan ikke akkurat stå med kikkert 😚 Anonymkode: 82044...c59 Yes you can...🙃 bare slå av lyset i ditt eget hjem, så ser ingen hvor du ser. Anonymkode: 290bb...68d 4
Tibbie Skrevet 31. august 2018 #16 Skrevet 31. august 2018 Jeg måtte inn i tråden for å se om dette var meg Jeg går alltid naken rundt i leiligheten etter en dusj, og er fullt klar over at folk kan se det hvis de kikker inn til riktig tid. Bor også i borettslag, med mange borettslag rundt om. Vi har alle sikt inn til hverandre. Ikke si noe. Han vet det nok. Om ikke, så får det bare være. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #17 Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, Kikker skrev: Har han ståkuk? Utfra nicket å dømme må du være elsperten her😁 Anonymkode: 290bb...68d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #18 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Tibbie said: Jeg måtte inn i tråden for å se om dette var meg Jeg også! 😄 Anonymkode: 485e4...8cc 1
Kikker Skrevet 31. august 2018 #19 Skrevet 31. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utfra nicket å dømme må du være elsperten her😁 Anonymkode: 290bb...68d burde vært det, men her sov jeg i timen.
Kikker Skrevet 31. august 2018 #20 Skrevet 31. august 2018 3 minutter siden, Tibbie skrev: Jeg måtte inn i tråden for å se om dette var meg Jeg går alltid naken rundt i leiligheten etter en dusj, og er fullt klar over at folk kan se det hvis de kikker inn til riktig tid. Bor også i borettslag, med mange borettslag rundt om. Vi har alle sikt inn til hverandre. Ikke si noe. Han vet det nok. Om ikke, så får det bare være. Jeg vil gjerne seg deg blondie 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå