Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Hvilke kroppdel på jenter/kvinner er mest sexy?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Hvilke kroppdel på jenter/kvinner er mest sexy? Jeg er nok mest rumpe&lår type, men ser du vekk i fra de attributtene som vanligvis blir nevnt hos jenter, vil jeg trekke frem halsen. Har alltid likt når jentene har håret i hestehale, for da kommer halsen skikkelig frem. En slank og litt vever kvinnehals er flott syns nå jeg :-) Og så stiller jeg naturligvis noen krav til det mellom ørene også.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 1. øynene 2. stemmen 3. ordene hun bruker. 4. Bena, legger og lår. 5. ganglaget 6. evnen til å ikke kjøpe noe når hun går i butikker. 7. Evnen til å si nei til Homeparty 8. smilet. 9. rumpa 10. puppene.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 1. øynene 2. stemmen 3. ordene hun bruker. 4. Bena, legger og lår. 5. ganglaget 6. evnen til å ikke kjøpe noe når hun går i butikker. 7. Evnen til å si nei til Homeparty 8. smilet. 9. rumpa 10. puppene. Er dette kroppsdeler? Et par andre punkter er også litt tvilsomme som kroppsdeler, men 1., 4, 9 og 10 kvalifiserer. Tror kanskje jeg synes svingen fra livet og ut til hoften er det mest sexy jeg... og overgangen mellom rygg og rompe... deretter bena tror jeg... ikke lett, jeg er dame selv..
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #9 Skrevet 16. mars 2005 Nå begynner jeg å føle meg dum som faktisk synes musa er den mest sexy kroppsdelen på en kvinne :oops:
Gjest baby-E Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Stigbøylen og Hammeren så du liker det indre øret du altså jeg syns korsryggen jeg. Spes om sommeren..
smidja Skrevet 17. mars 2005 #13 Skrevet 17. mars 2005 Stigbøylen og Hammeren Herlig...*tørker lattertårene* Korsryggen
PREDATOR Skrevet 20. mars 2005 #14 Skrevet 20. mars 2005 Rompen, puppene, eller jeg kan jo heller si de kvinnelige formene
Tekumseeh Skrevet 20. mars 2005 #15 Skrevet 20. mars 2005 Det som tenner meg mest, er det som sitter mellom bena. Men en kvinnekropp er fin å se på med formene, da mener jeg midjen, brystene og baken. Ellers er jeg typen som aller først ser på ansiktet, kanskje ikke så mye på selve øynene (som mange er opptatt av), men selve ansiktet. Og håret... Og halsen... Da har jeg snart vært innom hele Ja, også liker jeg lange ben (for det har sambo'n :-) )
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #16 Skrevet 20. mars 2005 Puppene, og spesielt om dem er litt store og faste.
Transe Skrevet 21. mars 2005 #18 Skrevet 21. mars 2005 Det er utvilsomt brystene det. Er missunneleg på jentene som har så fine bryst, ønsker meg det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå