AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Hvor mye varierer dere fra dag til dag hva dere spiser? Spiser dere stort sett det samme eller blir det mer etter hva dere føler for der og da? Anonymkode: ddad1...339
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Spiser som regel det samme til frokost (havregryn), men varierer lunsjen og middagen hver dag. Har ikke lyst på fisk 6 dager i uken, liksom. Anonymkode: f62f0...d10
Rumle Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Jeg varierer egentlig mest etter hva som er i sesong av frukt og grønt. Ellers er jeg nok et vanedyr som spiser mye av det samne.
Celaeno Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Spiser stort sett det samme til frokost og lunsj hver dag. Middagen varierer jeg litt på, men ikke så altfor mye. Har et par alternativer til hver proteinkilde. Gidder ikke bruke masse tid på å lage mat når jeg bare er meg til middag liksom 😛
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Jeg spiser det samme på jobb stort sett, men varierer ellers hele tiden. Spiser stort sett alt av mat, så det er mye fristende å velge mellom. Anonymkode: b7590...029
Illumi Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 (endret) Nå for tiden spiser jeg det samme hver eneste dag. Blir ofte hekta på ting så da spiser jeg det helt til jeg bli lei, og prøver noe nytt. Den nye "kostlista" har jeg fulgt i 3 uker. Den forrige fulgte jeg i 6mnd. e: Middag har vel blitt byttet ut et par ganger mtp. middagsbesøk ol. Endret 2. september 2018 av Lisanna
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 Varierer veldig. Noen ganger spiser jeg mye, men idag f.eks med dobbeltvakt og sykdom som gjør meg kvalm har jeg spist en "rett i koppen - potetstappe" og en håndfull potetgull + 2 proteinshakes (det jeg klarte å få ned uten å bli kvalm). Flott for å gå ned i vekt, men ikke akkurat sunt 😅 Anonymkode: 61d9b...98b
matrobot Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Hjemme hos oss har vi forskjellige middag i ca 2 uker, så går vi i loop. Det har fungert greit for oss. Av og til finner vi selvsagt på noe nytt Spiser ellers ikke samme mat to ganger på en dag. Alltid forskjellige mat fra morgen til kveld.
Inwe Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Spiser det samme til frokost hver dag. Lunsjen er catering gjennom jobb og varierer noe. Ellers lager vi mye mat i helgene så vi har 2-3 retter å velge mellom resten av uken Passer på at rettene i seg selv er varierte med mye grønnsaker og helst 2 proteinkilder.
Nuttery Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Jeg spiser "aldri" det samme. Ikke i noe system i allefall.
kaleidoskop Skrevet 3. september 2018 #11 Skrevet 3. september 2018 Middagen er alltid forskjellig. Men ellers merker jeg at det blir stort sett det samme til forkost og lunsj
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #12 Skrevet 3. september 2018 Frokost og lunsj er stort sett det samme, men middag varierer jeg masse, bruker mye matblogger for inspirasjon. Anonymkode: 2eb69...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå