AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Del Skrevet 31. august 2018 Noen som sliter med det samme tro? Har fått konstatert kroniske ryggsmerter i korsryggen etter nylig å ha hatt lumbago😵 Har hatt rygg og hoftevondter siden jeg fikk barn for 12 år siden, og med flere års mellomrom har jeg opplevd lumbago som har ført meg til sykehus i ambulanse med morfin. Når det nå er fastslått at tilstanden er kronisk, så lurer jeg på om andre har samme problem. Hvordan er hverdagen deres? Hvordan trener dere, hvilke smertestillende bruker dere etc. Jeg går en del turer også gjerne i fjellet. Men blir liksom ikke bedre. Ibux og paracet tar jeg jevnt og fikk nå en Arcoxia kur som ikke funker enda, på 2 av 7 dager. Går også til kiropraktor en gang pr mnd med vekslende hell. Ååååå blir så lei. Greier meg fint i hverdagen utenom de få gangene (4 ganger på 10 år) med kraftig hekseskudd. Men ønsker gjerne å få en sterkere rygg. Håper på masse gode råd og tips og ikke minst å få høre andre sine erfaringer😀👍🏻 Anonymkode: 91f9c...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Del Skrevet 31. august 2018 Uff, jeg har det ikke så ille som deg, men jeg brukte å få ufattelige isjassmerter som lammet meg i underkroppen omtrent, for meg hjalp svømming og fysioterapi myntet på rygg og bygging av muskler i rygg, det halverte anfallene og hekseskuddene Anonymkode: 2d001...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå