Gå til innhold

Avbestillingsbeskyttelse Norwegian - sykdom, hvor lang behandlingstid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle fly innenlands en liten tur da jeg ble syk dagen før, prøvde å dra men måtte avbestille reisen en time før avgang, pga jeg var for dårlig. Heldigvis hadde jeg kjøpt avbestillingsbeskyttelse!!

Måtte vente noen dager før jeg kunne dra til lege, pga formen. Så fikk jeg legeerklæring og scannet og sendte den inn til Norwegian, men har ikke hørt noe fra de, annet enn auto bekreftelse på mottat mail.. Dette er 3 uker siden.

Flere som har måtte avbestille flyvning pga sykdom, og hvor lang tid tok det før dere fikk pengene tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Mamasitas said:

Flere som har måtte avbestille flyvning pga sykdom, og hvor lang tid tok det før dere fikk pengene tilbake?

Bestillte Norwegian low fare og kunne ikke benytte flybill pga sykdom. Dette er en billig bill som ikke kan refunderes, men det få vet at du kan få tilbake flyplasskatt og moms uansett. Søkte og fikk nesten hele billprisen tilbake. Tok ca 14 dager

Skrevet

Jeg gjorde det samme,men hørte aldri noe fra Norwegian...... Glemte å purre så det hele bare rant ut i sanden desverre nesten 4000 kr ut av vinduet.

Anonymkode: f75ed...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...