AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 På noen facebookgrupper for single, så er det en trend å ta bilde av seg selv og spørre "hvor gammel jeg er?" Så hender det at noen blir sure og da spesielt dere kvinner fordi menn tipper at alderen er mye høyere enn den egentlig er. Flere som har vært borti dette? Grunnen til at folk ser eldre ut er jo dårlig livstil, dårlig kosthold, inaktivitet, røyking, mye festing, lite søvn, mye sminke og litt gener +++ Ser du yngre eller eldre ut en du er tror du? 😉 Anonymkode: 44a6f...e14 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Jeg ser yngre ut, dette er ikke noe jeg tror, det er det folk sier...selv hun som jeg snakket med på bemanningsbyrået😂 De fleste tipper jeg er 28-30, jeg er 40 Gode gener Anonymkode: 8c193...b7f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På noen facebookgrupper for single, så er det en trend å ta bilde av seg selv og spørre "hvor gammel jeg er?" Så hender det at noen blir sure og da spesielt dere kvinner fordi menn tipper at alderen er mye høyere enn den egentlig er. Flere som har vært borti dette? Grunnen til at folk ser eldre ut er jo dårlig livstil, dårlig kosthold, inaktivitet, røyking, mye festing, lite søvn, mye sminke og litt gener +++ Ser du yngre eller eldre ut en du er tror du? 😉 Anonymkode: 44a6f...e14 Jeg er mann. Hårfargen avslører dessverre meg, har mye og tykt hår, men det er blitt grått. Noen kvinner har sagt jeg har kropp som en 35 åring, ikke verst når jeg er 55.(er godt trent) Anonymkode: e1168...cbe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Tror ikke noen voksne synes det er så gøy å bli tippet til å være eldre enn de faktisk er. Og dårlig livsstil setter spor hos hvem det måtte være. Det gjelder begge(alle) kjønn. Anonymkode: 9bf9c...d00 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 Alle damer jeg kjenner elsker å snakke at folk tror de er yngre enn de er. Skjønner ikke greia. De glemmer at når de spør "hvor gammel tror du at jeg er" så tipper jeg alltid minst 5 år yngre enn jeg egentlig tror, bare for å være høflig. Og seriøst - alle under 30 blir spurt om leg på polet, det betyr ikke at du ser så ung ut. Anonymkode: 08c1d...1bd 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser yngre ut, dette er ikke noe jeg tror, det er det folk sier...selv hun som jeg snakket med på bemanningsbyrået😂 De fleste tipper jeg er 28-30, jeg er 40 Gode gener Anonymkode: 8c193...b7f Siden du er 40 år og fremdeles jobber via bemanningsbyrå har du tydeligvis ikke gode gener på alle områder 🤣 Anonymkode: fd175...6bb 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #7 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden du er 40 år og fremdeles jobber via bemanningsbyrå har du tydeligvis ikke gode gener på alle områder 🤣 Anonymkode: fd175...6bb Du er klar over at bemanningsbyråer blir brukt for å headhunte mennesker, eller? Slapp av, det var mine kunnskaper som fikk meg rekruttert til fast stilling Anonymkode: 8c193...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at bemanningsbyråer blir brukt for å headhunte mennesker, eller? Slapp av, det var mine kunnskaper som fikk meg rekruttert til fast stilling Anonymkode: 8c193...b7f Eh... Det er vanligvis ikke «bemanningsbyråer» som brukes til å headhunte til de gode stillingene, nei. Anonymkode: fd175...6bb 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #9 Skrevet 31. august 2018 Jeg kvinne 46,blir tatt for å være 35-38 på utseende Anonymkode: f587c...b30
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #10 Skrevet 31. august 2018 Er blitt 43 og en ting som forsvinner med alderen er evnen til å ta alder på andre, innkludert seg selv, alle ser enten myyyye eldre ut enn meg, eller myyye yngre ut. Så selv om folk sier Oi, er du virkelig 43, du ser ut som 30, så tror jeg de bare prøver å være hyggelig. Og det er jo snilt, men nå plages jeg ikke av at jeg har blitt over 40, helt grei å være middelaldrende, for det er tross alt det vi er. Anonymkode: a5b42...8bf 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #11 Skrevet 31. august 2018 Jeg er kvinne 58, men blir ofte tatt for å være 25. Helsprøtt! Kjæresten til datteren min trodde jeg var søsteren til datteren min! Anonymkode: fd175...6bb 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #12 Skrevet 31. august 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle damer jeg kjenner elsker å snakke at folk tror de er yngre enn de er. Skjønner ikke greia. De glemmer at når de spør "hvor gammel tror du at jeg er" så tipper jeg alltid minst 5 år yngre enn jeg egentlig tror, bare for å være høflig. Og seriøst - alle under 30 blir spurt om leg på polet, det betyr ikke at du ser så ung ut. Anonymkode: 08c1d...1bd Word! Jeg og alle venninnene får random kommentarer på at vi ser yngre ut enn det vi er. Tar det aldri som et kompliment. Det er bare noe folk sier for å være snille. Alder avslører seg på andre måter enn øyeblikksbilde av et ansikt. En kollega på over 40 fortalte nettopp at hun var så stolt av at en dørvakt hadde spurt henne om leg. Og for meg så ser hun eldre ut enn det hun er. Men hadde hun spurt hadde jeg sagt "i tredveårene" for å være snill. Anonymkode: dd54c...0a9 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #13 Skrevet 31. august 2018 Alle dere som sier dere blir tatt for å være så mye yngre enn dere er, dere er klar over at folk flest lyver når de skal gjette alderen til kvinner? Jeg sier nesten alltid, «hæ? det skulle man aldri trodd.» Av og til slenger jeg på «du ser ut som (5-10 år) yngre». Betyr ikke at det er sant, så de tror vel de ser så unge ut. Dere gjør ikke det. Anonymkode: 0579e...8fd 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #14 Skrevet 1. september 2018 Dette er en typisk jantelov tråd 😂 For Guds skyld ikke tro du ser yngre ut enn du er Anonymkode: 1e4a6...ebf 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #15 Skrevet 1. september 2018 Jeg har sett yngre ut enn jeg er nesten hele livet, men så fikk jeg barn og da kom søvnmangel å satte sitt preg. Jeg tror jeg ser ut som 35, og jeg er 35. Anonymkode: 03738...5bf 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #16 Skrevet 1. september 2018 Nei, har ikke lagt merke til den trenden. Selv vet jeg at jeg ser yngre ut. Blei seinest tidligere i uka spurt om leg når jeg skulle kjøpe røyk (ja jeg ser yngre ut til tross for at jeg røyker), og jeg er nærmere 40 år enn 18 år. Jenta bak disken unnskyldte seg og sa hun trodde jeg var max 99 modell (dvs max 19 år). Jeg er normalt høy og ikke spesielt barnslig klesstil heller, og jeg blir alltid leggsjekket på byen, men fått høre fra jeg var liten at jeg har gode gener da alle kvinner i min familie har vært rynkefrie til de har bikka 50 og 60. Anonymkode: d3afe...6bb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #17 Skrevet 1. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne 58, men blir ofte tatt for å være 25. Helsprøtt! Kjæresten til datteren min trodde jeg var søsteren til datteren min! Anonymkode: fd175...6bb Kjenner til et mor-datter par der alle tror de er søsken med 7-8 års mellomrom. Moren ser bare noen få år eldre ut enn datteren, og de er bestevenner og går ut på byen sammen og gjør alt ilag. Moren har vært veganer hele livet og jeg vil gå ut fra at det har mye å si. Anonymkode: d3afe...6bb
Gjestemannen Skrevet 1. september 2018 #18 Skrevet 1. september 2018 Jeg synes det er vanskelig å "sette" alder på kvinner kun ut ifra ansiktet. Men hvis jeg får se hendene i tillegg treffer jeg stort sett ganske bra. Også er ikke alder noe annet enn et tall... 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #19 Skrevet 1. september 2018 Ja kan ikke skjønne at det er stas å bli spurt om leg og se ut som en ung 18-20- åring når man er i 40-50- årene!? Nei, jeg er på ingen måte misunnelig, men jeg har alltid likt å endelig være "voksen". Føler jeg blir tatt mer på alvor og har mer "tyngde" på jobb etc. Jeg vet ikke hvor gammel folk tror jeg er. Jeg er 48 og føler meg som 48. Har fått et par smilerynker men ellers ikke noe å "klage" over. Anonymkode: ff7ed...beb 2
Boodelooap Skrevet 1. september 2018 #20 Skrevet 1. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann. Hårfargen avslører dessverre meg, har mye og tykt hår, men det er blitt grått. Noen kvinner har sagt jeg har kropp som en 35 åring, ikke verst når jeg er 55.(er godt trent) Anonymkode: e1168...cbe Grått hår trenger ikke nødvendigvis bety at man er middelaldrende. Broren min er 30 og han har blitt temmelig grå på toppen, en prosess som som startet for noen år tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå