Muskath Skrevet 31. august 2018 #21 Skrevet 31. august 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja? Jeg vil da kalle det hysteri når man slår ned på alt av mat som ikke er nøkkelhullsmerket? Anonymkode: 213d2...7af Er da bare å gi blaffen i. Slutt å Google, det er ikke sunt. 🤪 Endret 31. august 2018 av Muskath
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #22 Skrevet 31. august 2018 Hvor har du lest at det ikke er så sunt? Det er viktig å være kildekritisk, for det er mange rare folk der ute som mener mye rart. Anonymkode: 5b75b...a83 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #23 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok et kjapt Google-søk, fordi jeg synes det er interessant å lese om helsefordeler ved maten jeg spiser. Få det bekreftet på en måte. Men søket på makrell i tomat skulle jeg tydeligvis ha spart meg for, for da dukket det bare opp artikkel opp og artikkel ned om hvordan det «faktisk ikke er så sunt som du tror». Jeg blir så gal av denne sunnhetshysterien!!! Jeg spiste opp en liten boks på 2-3 knekkebrød til lunsj i dag. Og da var det jo litt nedtur å ikke finne en eneste positiv artikkel om makrell i tomat. Makrell er ut i fra det jeg har hørt en spesielt sunn fisk å spise, så selv om kanskje ikke sausen er forferdelig sunn, er det virkelig så ille??? Anonymkode: 213d2...7af Makrell er sunt, men sausen inneholder litt sukker, hvis man skal pirke. Da jeg gikk på en diett for å legge på meg muskelmasse, ba treneren min meg om å vaske vekk sausen og bare spise fisken. Da spiste jeg en boks om dagen. Anonymkode: 6d3ac...dee
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #24 Skrevet 31. august 2018 4 minutter siden, Muskath skrev: Er da bare å gi blaffen i. Slutt å Google, det er ikke sunt. 🤪 Nei der må jeg nok skuffe deg altså, for jeg kommer ikke til å slutte å google. Jeg interesserer meg veldig for mat, og så lenge jeg ikke lever etter et strengt kostholdsregime, ser jeg virkelig ikke problemet med å skaffe meg kunnskap om det jeg putter i kroppen. Og nei, jeg teller ikke kalorier, og kommer aldri til å gjøre det heller. Sorry Anonymkode: 213d2...7af
Muskath Skrevet 31. august 2018 #25 Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei der må jeg nok skuffe deg altså, for jeg kommer ikke til å slutte å google. Jeg interesserer meg veldig for mat, og så lenge jeg ikke lever etter et strengt kostholdsregime, ser jeg virkelig ikke problemet med å skaffe meg kunnskap om det jeg putter i kroppen. Og nei, jeg teller ikke kalorier, og kommer aldri til å gjøre det heller. Sorry Anonymkode: 213d2...7af OK. Du skuffer ikke meg. Men da må du finne deg i å leve med sunnhetsspøkelsene, det er mange av dem der ute.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #26 Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, Muskath skrev: OK. Du skuffer ikke meg. Men da må du finne deg i å leve med sunnhetsspøkelsene, det er mange av dem der ute. Det kan jeg leve med Har forøvrig funnet de svarene jeg trengte, og jeg kommer til å fortsette å spise makrell i tomat fremover - med veldig god samvittighet. Anonymkode: 213d2...7af 1
_popcorn_ Skrevet 31. august 2018 #27 Skrevet 31. august 2018 Jeg har også googlet litt, og lurer på hva du egentlig har googlet? Jeg får kun opp artikler om hvor bra og sunt det er... Kan du vise til alle disse artiklene du har funnet som sier det ikke er sunt?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #28 Skrevet 31. august 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei der må jeg nok skuffe deg altså, for jeg kommer ikke til å slutte å google. Jeg interesserer meg veldig for mat, og så lenge jeg ikke lever etter et strengt kostholdsregime, ser jeg virkelig ikke problemet med å skaffe meg kunnskap om det jeg putter i kroppen. Og nei, jeg teller ikke kalorier, og kommer aldri til å gjøre det heller. Sorry Anonymkode: 213d2...7af Gjør oss i hvert fall en tjeneste og post de endeløse trådene om sunt kosthold på Kropp og helse. Vi er lei nedspammingen av Mat og drikke av en eller annen (evt flere) som åpenbart er redd for alt vedkommende putter i munnen. Anonymkode: b214f...280 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #29 Skrevet 2. september 2018 Jeg skyller bare av tomatsausen (ja jeg vet, hysterisk) og tar på litt salt. Eller rett og slett en annen tomatsaus/pasta uten tilsatt sukker. Anonymkode: 9ccac...c9a
Leo Skrevet 2. september 2018 #30 Skrevet 2. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skyller bare av tomatsausen (ja jeg vet, hysterisk) og tar på litt salt. Eller rett og slett en annen tomatsaus/pasta uten tilsatt sukker. Anonymkode: 9ccac...c9a Du vet at du får kjøpt makrell i tomat uten tilsatt sukker? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå